رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: طی یک سال اخیر ۱۴ هزار متجاوز به محیط زیست دستگیر و حدود ۱۳ هزار پرونده در حوزه محیط زیست توسط این یگان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار مهدی معصوم بیگی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در حاشیه همایش و رزمایش پلیس یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی کشور، اظهار کرد: یگان‌های دستگاه‌های دولتی از سال گذشته تا به امروز، روبه جلو و بالندگی و توفیقات روز افزون داشتند.

وی افزود: مجموعه حاضر در این میدان یگان‌هایی نمونه از مجموعه یگان‌های حفاظت دستگاه دولتی هستند و این‌نمایش آمادگی در سراسر کشور در حال اجرا است.

سردار معصوم بیگی تصریح کرد: سطح آمادگی یگان‌های حفاظت در دستگاه‌های دولتی در ۱۳ یگانی که تشکیل شده است، در شرایط عالی قرار دارد و این عزم جزم است تا شرایط روز به روز بهتر شوند.

وی افزود: طی یک سال اخیر فقط در حوزه مقابله با زمین خواری که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، ارزش ریالی زمین‌هایی که تصرف شده و به بیت المال برگشته، بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد تومن است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: طی یک‌سال اخیر در حوزه محیط زیست بالغ بر ۵ هزار و ۸۰۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری توسط یگان محیط زیست کشف شده یا جمع آوری شده است.

وی افزود: طی یک سال گذشته ۱۴ هزار متجاوز به محیط زیست دستگیر شدند و حدود ۱۳ هزار پرونده در حوزه محیط زیست توسط این یگان تشکیل شده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه در حوزه یگان شهرداری تهران بحث جمع آوری دست فروشان انجام شده است، گفت: طی یک‌سال اخیر در حوزه یگان سازمان زندان‌ها بالغ بر ۲۴۰ هزار بدرقه متهم انجام شده و بالغ بر ۱۰۰ میلیون نفر که به مراجع قضایی برای انجام امورات مختلف خود مراجعه کردند، نظم و امنیتشان تامین شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
پلیسا رو لباساشون باید اتیکت بزنن خادم مردم
آخرین اخبار