خیر گمنام مهابادی ۷۷۰ میلیون ریال را به بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا کرد.

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با هدف پشتیبانی و حمایت از بیماران دیالیزی در بیمارستان و ارائه خدمات با کیفیت در بخش دیالیز خیر گمنام مهابادی ۷۷۰ میلیون ریال  را به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا کرد.

حسینی افزود: این مبلغ جهت خرید و تعویض فیلتر‌های دستگاه‌های RO جهت استفاده در بخش دیالیز بیمارستان اهدا شده است.

این مقام مسئول ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت بی‌نظیر مردم و خیران برای کمک به حوزه سلامت این شهرستان در مقابله با بیماری کرونا خاطرنشان کرد: پیش از این هم بیش از ۸۰ میلیارد ریال از طریق دیگر خیران مهابادی برای تجهیز بیمارستان این شهرستان اهدا شده بود.

وی اذعان کرد: خیران شهرستان مهاباد در سال‌های گذشته نیز چندین دستگاه دیالیز و یو پی اس جهت حفاظت از دستگاه‌های دیالیز به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرده بودند.

شبکه بهداشت و درمان مهاباد از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه شهروندان مهابادی که در عرصه‌ی سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این مرکز را یاری و همیاری کرده نهایت تقدیر و تشکر خود را به عمل آورده و توفیق و سعادت روزافزون خیران سلامت را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.