برگزیدگان «سوگواره قرآنی عاشورایی عقیق» در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، «سوگواره قرآنی عاشورایی عقیق» همزمان با ایام محرم و صفر از سوی اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

مؤسسه راسخون فارسان، خانه قرآن پیامبر خاتم (ص) شهرکرد و خانه قرآن ثقلین الرسول (ص) شلمزار به‌عنوان مراکز برگزیده در پویش هر تشکل قرآنی یک هیئت حسینی معرفی شدند.

در بخش تلاوت آیات منتخب از سوره مبارکه مریم، در قسمت زیر ۲۰ سال محمدهادی طادی، شهرکرد به مقام او دست یافت و محمد مهدی طادی از بن و محمدجواد کیانی از کیار به‌ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.


بیشتر بخوانید


بالای ۲۰ سال نیز سجاد براتی از بن و محمد بهشتی‌نژاد از کیار به مقام‌های اول و دوم دست یافتند.

همچنین در رشته قرائت زیر ۲۰ سال خواهران، زهرا سلیمی از بن، مرضیه مهرابی از کیار و حدیث تیموری از فارسان حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و فاطمه اسدی، سحر میرزاخانی و سمانه میرزاخانی از شهرکرد مقام‌های برتر را کسب کردند.
در بخش حفظ سوره فجر، در بخش خواهران، فاطمه صدقی از شهرکرد به‌مقام نخست دست یافت و نگین لله گانی و فاطمه لله گانی از کیار دوم و سوم شدند.

در بخش آقایان این رشته نیز، محمدمتین جعفری، محمدعلی صدقی و مهدی خدابنده از شهرکرد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته حفظ زیارت عاشورا، در بخش خواهران، فرزانه قاسمی از فارسان، نادیا امانی از بن و زهرا قاسمی از فارسان اول تا سوم شدند.

همچنین پروین رضایی از بن، زهره میری از کیار، لیلا نادری از بن و غزاله علیمردانی از فارسان نیز به‌عنوان نفرات برگزیده تفسیر کل سوره مریم معرفی شدند.

در بخش مسابقه کتابخوانی نیز، افسانه یوسفی از شهرکرد، مهدیه خسروی و حنانه رئیسی از اردل به مقام اول تا سوم دست یافتند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار