رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سرایان از اجرای عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از ابتدای محور سرایان – سه راهی روم در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرخی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سرایان گفت: محور سرایان - سه راهی روم و سرایان - فردوس، محور اصلی و شریانی شهرستان‌های سرایان و فردوس به مرکز استان است و ۵۵ کیلومتر از این محور شریانی در حوزه استحفاظی سرایان قرار دارد.

او افزود: با توجه به وجود معادن فعال در شهرستان و همچنین حمل سنگ آهن از معادن سنگان خواف از مسیر قاین - سرایان - فردوس - کرمان - بندرعباس و بالعکس، طی چند سال اخیر تردد ناوگان باری از این محور افزایش یافته است و رویه آسفالت و قسمت‌هایی از این جاده تخریب شده و نیاز به روکش آسفالت دارد که در این زمینه با پیگیری‌های به عمل آمده، ۱۰ کیلومتر از این محور و در حدفاصل سرایان - بسطاق عملیات روکش آسفالت از محل اعتبارات ملی به صورت پیمانی در حال انجام است.

فرخی از پیگیری و اهتمام کلیه مسئولین استانی و شهرستانی و فرماندار شهرستان در جهت تحقق عملیات اجرایی این پروژه قدردانی کرد و از کلیه کاربران جاده‌ای که قصد عبور از این محور را دارند تقاضا کرد تا رعایت سرعت مطمئنه را در محدوده کارگاهی مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.