مراسم تحلیف شورای شهر یاسوج در کش و قوس غیبت اعضای شورا

مراسم تحلیف شورای شهر یاسوج روز گذشته به دلیل غیبت چند تن از اعضا پس از ۱۰ جلسه کنسل و به فردا موکول شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، تحلیف اعضای شورای شهر یاسوج که تاکنون به دلیل شکایت هیات نظارت بر انتخابات و عدم تایید صلاحیت دو تن از اعضای منتخب این شورا به تعویق افتاده بود قرار شد روز گذشته در فرمانداری بویراحمد برگزار شود اما به دلیل حضور نیافتن چند تن از اعضا کنسل و به روز شنبه موکول شد.

احمدی فرماندار بویراحمد در این رابطه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج گفت: تاکنون ۱۰ جلسه تحلیف به همراه یک جلسه فوق العاده برای اعضای شورای شهر یاسوج برگزار شده است که به دلیل عدم حضور اعضای شورای شهر و عدم تایید صلاحیت دو تن از اعضا جلسات انجام نگرفت.

او افزود: روز گذشته بیست و دوم مهر ماه قرار بود که با حضور همه اعضای شورای شهر جلسه تحلیف اعضا در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شود که به دلیل اینکه برای آقای هدایت امیری جلسه ای در تهران پیش آمده و دیگر اعضا به احترام او در جلسه حضور نیافتند مراسم انجام نگرفت و همگی قول دادند که فردا در جلسه حضور داشته باشند و این آیین برگزار شود.

فرماندار بویراحمد در پاسخ به اینکه آیا حکم تایید صلاحیت اعضای رد شده شورای شهر یاسوج صادر شده است یا نه گفت :چون هیئت نظارت بر انتخابات  شاکی نتیجه انتخابات بود هنوز حکمه قطعی تایید صلاحیت آن ها صادر نشده است اما دیوان عدالت اداری حکم داده که دو تن رد صلاحیت شده می توانند به طور موقت در جلسه تحلیف حضور یابند.

احمدی بیان کرد: نظر ما و استاندار این است که اگر فردا هم اعضا برای تحلیف در جلسه غایب باشند باگذشت ۱۲جلسه غیبت یا شورای شهر منحل خواهد شد یا هم از اعضای علی البدل به عنوان اعضای جدید دعوت و جلسه تحلیف اعضای شورا برگزار شود.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.