معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: مجموعه سپاه و بسیج استان در زمینه کارآفرینی، توسعه و عمران، کارآمدسازی آموزشی و امور خیریه ایفا نقش کرده و یکی از بازو‌های اجرایی در این استان هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  ابوذر کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان  در نشست تودیع و معارفه مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: سپاه و بسیج براساس مجموعه رسالت‌های خودشان چه آن‌هایی که نوشته شده و چه رسالت‌هایی که نوشته نشده در همه دوران و شرایط در کنار مسوولان استانی بودند.

وی افزود: در مسائل و موضوعاتی مانند تحریم‌های ناجوانمردانه که برای کشور ما اتفاق افتاده مجموعه بسیج و سپاه نقش‌آفرینی‌های گوناگونی کردند و از ظرفیت‌های درونی محسوب می‌شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در شرایط حاضر باید به سمت فرهنگ بسیجی که دارای مولفه‌های بنیادین، چون ایثار، فداکاری و داشتن انگیزه کار بدون بهانه است برویم خاطرنشان کرد: بسیجیان کار میدانی را فراموش نکنند چراکه این امر از یک وظیفه به اولویت تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه نباید مسوولیت خود را معطوف به مکاتبات کنیم تصریح کرد: وجه ممیز بسیج در ادارات داشتن انگیزه است که این انگیزه باید به بدنه نظام اداری سیستان و بلوچستان وارد و این امر با نهادینه شدن فرهنگ بسیجی امکان‌پذیر است.
کوثری خاطرنشان کرد: بسیج ادارات باید نقش نظارتی در مجموعه کاری خود داشته باشد و این کار باید به طور خاص در کنار نهاد‌های نظارتی در ادارات و دستگاه‌های دولتی انجام شود.

در این نشست از زحمات سرهنگ علی‌بیگ‌نژاد تقدیر و سرهنگ دوم حسن نکویی نیز به عنوان مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سیستان و بلوچستان معارفه شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار