منابع روسیه از دیدار رئیس‌ جمهور این کشور با نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی فردا (جمعه) در سوچی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، کاخ ریاست جمهوری روسیه امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد فردا (جمعه) به تاریخ ۲۲ اکتبر «ولادیمیر پوتین» رئیس‌ جمهور روسیه با «نفتالی بنت» نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در سوچی دیدار خواهند کرد و در خصوص موضوعات مختلفی که در دستور کار قرار دارد، گفتگو می‌کنند.

در بیانیه‌ای که منتشر شده، آمده است: این دیدار در سوچی خواهد بود. پوتین و بنت علاوه بر تبادل نظر درباره موضوعات مربوط به ارتقا و توسعه همکاری‌های دو جانبه، زمینه‌های مختلف وضعیت خاورمیانه را نیز بررسی خواهند کرد.

پیش از این دفتر نخست‌ وزیر رژیم صیهونیستی تایید کرده بود بنت قصد دارد علاوه بر طیف وسیعی از مسائل سیاسی، امنیتی و اقتصادی درباره ایران و سوریه نیز با پوتین گفتگو کند.

چندی پیش نیز «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به روسیه سفر و با «سرگئی لاوروف» همتای روس خود دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس گزارش منابع آگاه لاپید در این سفر مراتب نگرانی و ناراحتی صهیونیست‌ها در قبال فروش تسلیحات سنگین روسیه به سوریه را اعلام کرده است. کارشناسان نیز بر این باورند که به دلیل حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه روابط این رژیم با روسیه به سردی گراییده است، زیرا روسیه بار‌ها اعلام کرده که مخالف این حملات است و در صورت تکرار آن با سامانه‌های دفاع موشکی خود که در سوریه مستقر است به آن پاسخ خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۴۶ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
پوتین خردمند دانا به خوبی می داند کشور ایران اسلامی و جهان اسلام ناب محمدی ص از هر لحاظ برای کشورش و برای یکدیگر منفعت و امنیت راهبردی دارند و خوب می داند شما صهیونیستها دولتی جعلی و ظالم و ستمگر و نژادپرست بی عدالت بی حقوق بشر فاشیست تروریست جنایتکار کودک کش فاسد فاسق دزد غارتگر اشغالگر قمارباز بی رحم سفاک و بسیار موذی و دروغگو و دومیان بهمزن و نفاق برانگیز و از آب گل آلود ماهی بگیر و شارلاتان و اشغالگر غاصب و شریک آمریکا و نابود شدنی و رفتنی هستید از فلسطین و قدس شریف بنابر این دیدارتان فقط برای اینه که پوتین از پول بدش نمیاد و تو هم توهم زدی می خواهی پول کلانی به پوتین بدهی که پوتین بشود برده تان و از شریک راهبردیش ایران اسلامی حمایت نکند ولی بدان ای بنت ابله ملعون پوتین هم ازتو پولها و رشوه های کلانت را قبول می کنه و به کله پوکت بنت ملعون بسیار می خنده چرا که تو و هزاران نفر مثل تو نمی توانید ایران کهن اسلامی را خراب کنید و نابودش کنید اونی که نابود و خراب می شود و رو به فروپاشی است شما صهیونیستها و آمریکایهای تروریست پرور اشغالگران هستید زور بی خودی خاله زنکی نزن کار بجایی نمی برید پوتین خردمند دانا می داند که اگر روزی با توی صهیونیست همپیمان شود شریک راهبردی و همسایه سنتی کارآمد و پر منفعتش ایران اسلامی را از دست خواهد داد مثل این می ماند که پوتین با دست خودش اشتباهی کند که بشود آخرین اشتباهش و با طناب پوسیده شما صهیونیستهای وآمریکایها و انگلیسهای موذی خودش و کشورش را به ته چاه غیر قابل بازگشت بی افکند و پوتین خردمند با طناب پوسیده شما صهیونیستها و انگلیسیها و آمریکایها خودش و مملکتش و مردم مملکتش را به چاه ناکجا آباد غیر قابل بازگشت نخواهند انداخت بقول معروف شاعر باید به شما صهیونیستهای ملعونین نکبت موذی گفت : ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
آخرین اخبار