معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ۳۶۵ هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند کشور اهدا شد که از مجموع این تعداد ۱۲ هزار تبلت سهم دانش آموزان خراسان رضوی بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح هدایت در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ششتمد در خراسان رضوی گفت: این طرح  با عنوان "هر دانش آموز یک تبلت و هر تبلت یک مدرسه و کلاس درس"، ۳۶۵ هزار تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در کشور اهدا کرده است.

او با اشاره به اینکه برخی مناطق روستایی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت  متصل نیستند افزود: با هدف بهره مندی بیشتر دانش آموزان از ظرفیت شبکه شاد، در تفاهمنامه‌ای با وزیر ارتباطات و فناوری در یک سال گذشته ۴۰ هزار منطقه روستایی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

حسینی با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان بیان کرد: این طرح که دارای ۹ بند است در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه و در دستور کار قرار گرفته که بند اول آن تصویب شده و سایر موارد آن نیز در حال بررسی است. 

او تصریح کرد:  با اجرای طرح رتبه بندی معلمان افزون بر ارتقای حقوق و مزایا متناسب با زحمات آنان، زمینه ارتقای منزلت و شایستگی های آنها نیز از طریق  نظام سنجش معلمان فراهم می شود.

انتهای پیام//م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار