دبیر هیأت دوچرخه سواری استان اصفهان و سرمربی تیم دوچرخه سواری سپاهان گفت: با گرانی دلار، قیمت دوچرخه به‌شدت افزایش داشت و همین امر اثر منفی روی این ورزش و ورزشکاران گذاشته است.

مهران اسماعیلی دبیر هیأت دوچرخه سواری استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به فعالیت گروه‌های دوچرخه سواری گفت: در بخش دوچرخه سواری همگانی گروه هایی خودکفا تشکیل شده که با هماهنگی در روزهای جمعه هر هفته رکاب زنی دارند و این گروه‌ها زیر نظر هیأت استان نیستند.

او ادامه داد: گاهی برخی از دوچرخه سواران با رکاب زدن مسافت بین شهری را طی می‌کنند مثل سفر به کربلا و مشهد مقدس که هیات دوچرخه سواری استان این ورزشکاران را زیر نظر دارد.

دبیر هیأت دوچرخه سواری استان اصفهان و سرمربی تیم دوچرخه سواری سپاهان گفت: متأسفانه مدیران قبلی هیأت وظیفه خود را به خوبی اجرا نکردند و عملا درآمد زایی نداشتند و به وعده هایی که دادند نتوانستند عمل کنند، می‌توان گفت هیات دوچرخه سواری استان اصفهان در بدترین وضع ممکن به سر می‌برد.

اسماعیلی ادامه داد: استان اصفهان دوچرخه سوارانی فعال و ملی پوش دارد که اکنون با هزینه خود رو به جلو پیش‌ می‌روند.

او با اشاره به حمایت باشگاه سپاهان از دوچرخه سواری بیان کرد: باشگاه سپاهان با مدیریت عالی و ورزشکاران خوبش درحال کمک و حمایت از دوچرخه سواران اصفهانی هستند.

دبیر هیأت دوچرخه سواری استان اصفهان و سرمربی تیم دوچرخه سواری سپاهان راجع‌به گرانی‌ها و تاثیر آن روی فعالیت‌های این رشته ورزشی گفت: متاسفانه با بالا رفتن قیمت دلار قیمت دوچرخه نیز به‌شدت افزایش داشته و همین امر تاثیر به‌شدت منفی روی این ورزش، سلامتی و قهرمانان داشته است.

اسماعیلی در تشریح شرایط این ورزش در اصفهان این گونه بیان کرد: استان اصفهان از سال‌های دور تاکنون قهرمانان بزرگی داشته که هر کدام عناوین آسیایی زیادی دارند و در تورهای بین المللی موفقیت های زیادی را کسب کرده‌اند. آقایان ناطقی، جمشیدیان، اسماعیلی، حسینی، باجول و...از قهرمانان ملی استان هستند، همچنین آقای ناطقی به تنهایی ۱۷مدال آسیایی دارند.

او ادامه داد: درحال حاضر تیم سپاهان قهرمان لیگ برتر ایران در دو بخش جاده و پیست است و این قهرمانی‌ها حدود هشت سالی می‌شود که تداوم دارد.

دبیر هیأت دوچرخه سواری استان اصفهان و سرمربی تیم دوچرخه سواری سپاهان افزود: در تیم بانوان سپاهان خانم ساجده سیاحیان ملی پوش و در مسابقات قهرمانی کشور صاحب چندین مدال است. خانم مریم جلالیه نیز عضو تیم‌ملی و قهرمان کشور است.


اسماعیلی در پایان با توجه به بسته بودن ایستگاه‌های اجاره دوچرخه گفت: در مورد ایستگاهای دوچرخه که بسته شده فقط می‌توانم بگویم‌ متاسفم و امیدوارم دوباره راه اندازی شوند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
مگه دیگه میشه دوچرخه خرید با این قیمتا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
گرانی ها تا چه موقع ادامه دارد........ حال هم که سد راه دوچرخه سواران شده