خواجه‌ای گفت:امسال ۴۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال برای تکمیل واحد‌های مسکونی نیمه تمام روستایی استان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: امسال ۶۲۶ فقره تسهیلات به مبلغ۴۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال برای تکمیل واحد‌های مسکونی نیمه تمام روستایی استان زنجان پرداخت شده است.

او به ارائه تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به متقاضیان اشاره کرد و ادامه داد: از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی امسال تعداد۲هزار و ۷۲۴ فقره واحد مسکونی درحال ساخت و ساز می‌باشند.

خواجه‌ای بابیان اینکه جایگاه روستا و روستاییان در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موجب شده که بهسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی از اولویت‌های اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شمار آید، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی در پیشگیری از حوادث نقش مهمی دارد و با ارائه خدمات فنی، پشتیبانی و اعطای تسهیلات بانکی و وجوه بلاعوض به موضوع بازسازی، نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی تأکید جدی دارد.


مدیرکل بنیاد مسکن افزود: در حال حاضر هیچ محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی برای نوسازی و مقاوم سازی در استان زنجان وجود ندارد و هم اکنون نیز در تلاشیم تا روند پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان زنجان را تا پایان سال ۱۴۰۰ سرعت بخشیده تا متقاضیان براحتی از خدمات تسهیلات بهره‌مند شوند.

او در ادامه به تعامل مطلوب بانک مسکن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در راستای پرداخت تسهیلات برای متقاضیان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه موضوع مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در شهر‌ها و روستا‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، تاکنون بانک‌های استان زنجان به ویژه بانک مسکن همکاری خوبی در این زمینه با بنیاد مسکن استان  زنجان داشته اند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.