معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از بازگشایی مدارس در مقطع دوره متوسطه دوم از ۱۵ آبان خبر داد.

آذر کیوان امیر پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مدارس مقطع متوسطه دوم از ۱۵ آبان ماه و متوسطه اول از اول آذرماه بازگشایی می‌شود.

او افزود: درحال حاضر هیچ تصمیمی برای بازگشایی مدارس ابتدایی صورت نگرفته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: خوشبختانه درحال حاضر روند واکسیناسون دانش آموزان در اصفهان قابل قبول است و تا الان حدود ۷۵ درصد دانش آموزان متوسطه اول و دوم واکسینه شده اند.

او گفت: مدیریت هر مدرسه‌ای با توجه به ابلاغیه اگر آمادگی کامل را برای حضور دانش آموزان داشته باشند باید در سامانه‌ای که به آن‌ها ابلاغ شده اعلام آمادگی کنند.

امیر پور ادامه داد: یکی از این شیوه نامه‌ها فاصله یک متر و نیم دانش آموزان با یکدیگر است.

او گفت: خانواده‌ها نگران سلامت فرزندان خود نباشند که اولویت آموزش و پرورش سلامت تمامی دانش آموزان است و با توجه به مصوبات دانش آموزان دو الی سه روز در مدرسه حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
اخرش ابان یا اذر یا سال دیگه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
در آینده ای نزدیک طغیان ویروس فرا می رسد،وضعیت بحرانی شده و بخاطر تصمیمات غلط مسئولان نقشه کرونایی کشور باز مثل املت سوخته خواهد شد.مدارس باز نخواهند شد .باز هم شدن نمیریم