معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: واکسیناسیون دانش‌آموزان اصلا اجباری نیست هرچند که بهتر است دانش آموزان در برابر ویروس کرونا مصون شوند.

آذر کیوان امیرپور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: واکسیناسیون در برابر کرونا برای دانش‌آموزان به صورت اختیاری است و مدارس نمی‌توانند دانش‌آموز را برای تزریق واکسیناسیون اجبار کنند.

او افزود: در صورت حضوری برگزار شدن مدارس اگر دانش‌آموزی واکسن دریافت نکرد باید به شیوه‌نامه‌های بهداشتی که وزارت بهداشت می‌گوید عمل کند و گاهی اوقات با هماهنگی مدیر مدرسه‌ تست پی سی آر، دهد تا از وضعیت ابتلا یا عدم ابتلا به کرونا مطلع شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: بر اساس آمارهای داده شده، دانش‌آموزان اصفهانی برای واکسیناسیون استقبال خوبی داشته‌اند به طوری که ۵۶ درصد از دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم، برای واکسن زدن اقدام کرده‌اند.

امیرپور اظهار کرد: باتوجه به مصوبه‌های داده شده قرار است دانش‌آموزان متوسطه دوم از ۱۵ آبان‌ماه به صورت حضوری به مدرسه بروند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.