پلیس علت حادثه انفجار تانکر سوخت که موجب انسداد آزاد راه ساوه - سلفچگان شد بود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  کارشناسان پلیس راه علت حادثه انفجار تانکر حمل گاز مایع که دیروز موجب انسداد آزاد راه ساوه - سلفچگان شد را بی احتیاطی راننده تریلی به جلو به علت بی توجهی ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کردند.

این تریلی در حال تردد از آزاد راه ساوه - سلفچگان حدفاصل ۳۰ کیلومتری ساوه در ساعت ۱۳:۴۵ دیروز پس از انحراف و واژگونی دچار حریق و انفجار  شد.

شدت انفجار این تانکر موجب آتش سوزی یک دستگاه پراید در لاین مخالف شد که یک نفر از سرنشینان سواری دچار حریق کامل شده و فوت کرد.

صیدی سرپرست مرکز اورژانس ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این انفجار علاوه بر یک فوتی داخل پراید که کاملا سوخته بود، ۳ مصدوم برجای گذاشت که توسط اکیپ‌های امدادی به مرکز درمانی مدرس ساوه منتقل شدند.

مردانی مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساوه هم گفت: این حادثه تقریبا در مرز حوزه استحفاظی استان مرکزی با قم، روی پل آوه اتفاق افتاده است که موجب انسداد آزادراه ساوه سلفچگان شد.

با تلاش اکیپ‌های راهداری، آتش نشانی و پلیس، آزادراه ساوه- سلفچگان ایمن سازی شده و پس از یک ساعت و نیم تلاش، بازگشایی و تردد در آن روان شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.