رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهگلان گفت: ۵۵ میلیارد ریال بودجه مورد نیاز ورزش شهرستان دهگلان از محل اعتبارات استانی و ملی برای تجهیز اماکن ورزشی این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،فرید مبارکی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهگلان  اظهار داشت: این میزان با تخصیص اعتبار ویژه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برای پروژه‌های نا تمام و نیمه تمام این شهرستان اختصاص یافته است.

مبارکی افزود: سالن ورزشی سقف بلند و چند منظوره شهر بلبان آباد یکی از نیاز‌های اساسی ورزشکاران این شهر است که با تخصیص اعتبار مناسب در کوتاهترین زمان شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

او اضافه کرد: برای احداث سالن چند منظوره حدود ۲۰ میلیارد ریال از منابع ماده ۱۸۰ اختصاص داده شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان دهگلان با اشاره به اینکه ۲۵ میلیارد ریال به منظور احداث پیست دو میدانی و ساخت ساختمان خدماتی در مجموعه ورزشی شهید علیزاده اختصاص داده شده است گفت: مبلغ ۲ میلیارد ریال هم برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی این شهرستان اختصاص داده شده است.

مبارکی اظهار داشت: یکی دیگر از پروژه‌های ورزشی این شهرستان احداث سالن اختصاصی بانوان ورزشکار در مجموعه شهید علیزاده است که بیش از هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح‌های ملی امسال برای آن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.