مدیر امور برق شهرستان راسک گفت: میزان شبکه فشار ضعیف روستای ششگیم ۳ کیلومتر است که تاکنون یک کیلومتر آن به شبکه خودنگهدار تبدیل شده است و با تعویض این ۲ کیلومتر، کل شبکه سیمی روستا به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد رئیسی  مدیر امور برق شهرستان راسک در بازدید از روند اجرایی  پروژه برق رسانی گفت: میزان شبکه فشار ضعیف این روستا ۳ کیلومتر است که تاکنون یک کیلومتر آن به شبکه خودنگهدار تبدیل شده است و با تعویض این ۲ کیلومتر، کل شبکه سیمی روستای ششگیم به کابل خودنگهدار تبدیل خواهد شد.

محمد رئیسی با اشاره به اینکه این پروژه از ۸ آبان سال جاری آغاز و در بیستم این ماه به اتمام می‌رسد اظهار داشت: ۳ اکیپ عملیاتی با تجهیزات کامل در این اقدام جهادی مشارکت خواهند داشت.

وی اعتبار این پروژه را ۱۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: با اتمام این پروژه ۵۰۰ خانوار این روستا از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

مدیر امور برق شهرستان راسک افزود: کاهش تلفات فنی وغیر فنی، کاهش خاموشی‌های شبکه فشار ضعیف ناشی از فرسودگی شبکه، رفع افت ولتاژ، جمع آوری برق غیر مجاز، عدم امکان سرقت انرژی از شبکه، کمک به محیط زیست و درختان، خدمات رسانی مطلوب به مشترکان و افزایش پایداری شبکه از جمله مزایای کابل‌های خودنگهدار است.

انتهای پیما/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار