استاندار تهران گفت: ما صد‌ها مکان داریم که قابلیت تبدیل و تغییر ساختار به نمایشگاه‌های فصلی یا دائمی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن منصوری استاندار تهران ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب که در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزار است در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: در این نمایشگاه در خدمت تولید کنندگان داخلی هستیم، نمایشگاهی که به سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران، انجمن مد و لباس و اتاق اصناف تشکیل شده که با همکاری مجموعه استانداری نمایشگاه فاخری است که بخش کوچکی از توانمندی‌های داخلی ما را نشان میدهد.

استاندار تهران گفت: نکته اول اینکه امسال سال حمایت از تولید، مانع زدایی و پشتیبانی است، اول اینکه مصلی یک فضای عمومی بوده که دوستان زحمت کشیده اند اینجا را به صورت یک نمایشگاه دائمی تغییر کاربری داده اند و در مساحتی حدود ۳۰۰۰ متر مربع که سازه ثابت نمایشگاهی ایجاد شده ۳۰۰ غرفه ساخته شده و در اختیار تولید کنندگان قرار گرفته است. همچنین اینجا مصداق خوبی برای ظرفیت‌های معطل مانده کشور است و اینکه ما صد‌ها مکان داریم که قابلیت تبدیل و تغییر ساختار به نمایشگاه‌های فصلی یا دائمی دارد که یک نمونه موفق اینجا اتفاق افتاده که تولید کننده‌ها هم در زمینه جهیزیه و لوازم خانگی، پوشاک در نمایشگاه حضور دارند. رسته دیگری که در نماشگاه حضور دارد فرش و منسوجات است در مباحث دیگری مثل کیف و کفش دوستان حضور پررنگی داشتند.

منصوری در ادامه افزود: اهمیت نمایشگاه مصداق هم افزایی بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی است و مدلی که اینجا کار شده قابل تکثیر هم در سراسر تهران و هم در شهرستان‌های اطراف تهران است.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۱۷ اسفند ماه پا بر جاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
الان‌هم مصلی باز هستش ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
چادرمشکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
حجاب و حیا در ذات زنها هست

مگر اینکه مردها دانسته یا ندانسته ،
با توجه به خیلی چیزها...
ذائقه ذاتی جامعه زنان را تغییر می دهند... و به این دور باطل دامن می زنند!!
آخرین اخبار