وقوع انفجار در ورودی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی + تصاویر

منابع محلی گزارش دادند یک انفجار بزرگ مقابل دفتر وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی در شهر الناصره به وقوع پیوسته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سما، منابع محلی گزارش کردند عصر روز دوشنبه یک انفجار بزرگ در مقابل دفتر وزرات بهداشت رژیم اشغالگر در شهر الناصره اراضی اشغالی به وقوع پیوسته است، اما تا این لحظه دلیل این انفجار مشخص نشده است.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد به محض شنیدن صدای انفجار در الناصره به محل انفجار در وزارت بهداشت رفته و شروع به جمع آوری شواهد و بررسی شرایط حادثه کرده‌اند و متوجه شده‌اند با وجود شدت انفجار تلفات جانی نداشته است و فقط ساختمان آسیب مالی دیده است.

دفتر وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی یا آنچه به نام «اداره بهداشت» شناخته می‌شود، در نزدیکی تقاطع ام واصف در شهر الناصره واقع شده است.

روزنامه «تایمز آو اسرائیل» نیز در این خصوص نوشت: این انفجار بر اثر پرتاب یک نارنجک اتفاق افتاد و خساراتی به بار آورد، اما کشته یا زخمی نداشت. هنوز عامل پرتاب این نارنجک شناسایی نشده و انگیزه آن مشخص نیست، اما اخیرا مقامات بهداشتی اسرائیل به دلایلی همچون حمایت از واکسیناسیون کودکان علیه کرونا پیام‌های تهدیدآمیز دریافت کرده بودند.

انفجار مهیب در ورودی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی

انفجار مهیب در ورودی وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی+ تصاویر

شهرک‌نشینان بار‌ها در خصوص اجبار واکسیناسیون در مقابل کرونا تظاهرات خشونت‌آمیزی را به راه انداخته‌اند که با سرکوب شدید نیرو‌های امنیتی رژیم اشغالگر روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار