معاون صید وبنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران گفت: در تلاش هستیم حوضچه و اسکله درحال ساخت بندر صیادی بابلسر را تا پایان امسال تکمیل کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سید پرویز محبی معاون صید وبنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران در بازدید از بندر صیادی بابلسر، گفت: درتلاش هستیم تا پایان امسال حوضچه و اسکله درحال ساخت بندر صیادی بابلسر را تکمیل و برای پهلو گیری شناور‌ها آماده کنیم.

او افزود: در خصوص مطالبات جامعه صیادی از طریق مراجع ذیربط پیگیر تحقق حقوق آنان هستیم و در زمینه بندر صیادی با توجه به پرداخت حدود ۹۰ درصد طلب پیمانکار پروژه حوضچه پهلو گیری بندر، امیدواریم تا پایان امسال شناور‌های صیادی بتوانند در این مکان پهلو گرفته و مشکلات موجود مرتفع شو.

کرم زاده معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران هم گفت: در این بندر ۳۷ فروند شناور صیادی پهلوگیری می‌کنند که هم از لحاظ ظرفیت و میزان صید، اشتغالزایی و درآمد نقش مهمی دارند که با توجه به اسکله و حوضچه آرامش در حال ساخت امیدواریم مسائل و مشکلات آنان هرچه زودتر مرتفع شود.

قلی پور مدیر عامل اتحادیه کیلکای استان هم ضمن اشاره به سه موضوع ضرورت پیگیری حل موضوع سخت و زیان آور بودن شغل صیادی، به مشکلات عدم لایروبی رودخانه بابلرود برای پهلو گیری، عدم تکمیل پروژه حوضچه آرامش در حال ساخت، از مسولان شیلات خواست موضوع را پیگیری و نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.