امام جمعه گناباد گفت: تورم و افزایش قیمت‌ها به‌ویژه نرخ کالا‌های اساسی مشکلات بسیار ایجاد کرده که تلاش دولتمردان برای رفع این معضل از مهمترین مطالبات مردم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی را اولویت برنامه‌های خود قرار داده است گفت: مشکلات معیشتی و گرانی کالا‌ها تنگنا‌های بسیار برای مردم ایجاد کرده و دولتمردان باید با رویکرد جهادی با تمرکز بیشتر در کنترل قیمت‌ها و متوازن کردن آن‌ها هر چه زودتر نور امید را به جامعه برگردانند.

او افزود: جلوگیری از گرانی بیشتر قیمت سیمان و بازگرداندن آن به قیمت قبلی و تلاش برای تعدیل قیمت آهن در حدود دو ماه ابتدایی دولت سیزدهم ثابت کرد بر خلاف تصور بعضی که فکر می‌کنند هر کالایی گران شد، دوباره ارزان نمی‌شود و دست دولت در برطرف کردن مشکلات بسته است، می‌توان با عزم و تلاش جهادی نرخ کالا‌ها را کاهش داد.

امام جمعه گناباد ادامه داد: مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند با همین روحیه جهادی و مدیریت انقلابی که قیمت سیمان و آهن را کاهش داد برای رفع گرانی کالا‌ها از جمله کالا‌های اساسی و مواد غذایی نیز تلاش کند.

حجت الاسلام صادقی نسب بیان کرد: تورم و افزایش قیمت‌ها به‌ویژه نرخ کالا‌های اساسی مشکلات بسیار ایجاد کرده که تلاش دولتمردان برای رفع این معضل از مهمترین مطالبات مردم است و رئیس جمهور و دولتمردان باید با رویکرد جهادی و انقلابی کاهش تورم را اولویت کار‌های خود قرار دهند و با برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای رفع این معضل بکوشند.

او رفع مشکلات معیشتی را مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب و مردم دانست و با اشاره به وعده دولت سیزدهم برای کاهش قیمت و عرضه کالا‌های اساسی با نرخ مناسب تا آذرماه امسال تصریح کرد: تا این موعد زمان زیاد باقی نمانده است و دولت باید برای افزایش اعتماد عمومی تلاش کند.

امام جمعه گناباد بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه‌ای برای رفع بیکاری قشر جوان جویای کار و توسعه زیرساخت‌ها را از دیگر مطالبه مردم گناباد دانست و تاکید کرد: دولت باید بطور واقعی و عملی مشکلات را رفع کند و مردم زمانی که مشاهده کنند تنگناهایشان یکی بعد از دیگری رفع می‌شود، اعتمادشان به دولت بیش از پیش افزایش می‌یابد.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.