امام جمعه موقت زاهدان گفت: سلاح تحریم آمریکا شکست خورده است، امروز ایران اسلامی در دوران گذر از مشکلات خود با اتکا به نیرو و امکانات داخل است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان گفت: براساس توافق صورت گرفته، شروع مجدد مذاکرات در آذرماه اعلام شده تا باردیگر آمریکا و غرب مورد آزمایش جهانی قرار گیرند، ایران اسلامی امروز با قدرت و اقتدار از ۶۰ درصد اورانیوم غنی شده برخوردار است.

وی افزود: غربی‌ها به دنبال این هستند تا از سکوی مذاکرات هسته‌ای به مذاکرات دیگر پل بزنند و قطعا بعد از مذاکرات هسته‌ای مذاکرات موشکی را نیز مطرح خواهند کرد تا برای کشور ما تعیین تکلیف کنند.

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: ایران اسلامی در این دوره از مذاکرات بدنبال رفع واقعی تحریم هاست.

وی با اشاره به سفر‌های رییس جمهوری و وزرا به استان‌ها گفت: نشستن پشت میز دردی از مردم دوا نمی‌کند رزمندگان اسلام به دلیل اینکه در میدان حضور داشتند بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شدند.

وی بیان کرد: البته مشکلاتی که به مرور زمان با کم کاری دولت‌های گذشته بوجود آمده یک شبه حل نخواهد شد، ولی امید است با حضور و تلاش دولتمردان در جامعه مشکلات مردم حل شود.

حجت الاسلام اکبرپور تصریح کرد: دولت انقلابی، مردمی و همراه مردم باید به گونه‌ای عمل کند که پیوند مذاکرات هسته‌ای با اقتصاد از هم جدا شود و مسائل سیاسی نباید بر مسائل اقتصادی مردم تاثیر بگذارد و مردم را نگران کند.

وی به حمله سایبری به پمپ‌های بنزین کشور اشاره کرد و گفت: دشمن بدنبال ایجاد اغتشاش و جان دادن به اغتشاشات آبان ماه سال‌های گذشته بود، اما مردم با اعتماد به حضور رییس جمهوری در صحنه برای حل این مشکل و با اعتماد به رسانه‌های داخلی این توطئه دشمن را نیز خنثی کردند.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: این توطئه دشمن نه اولین و نه آخرین توطئه است و مردم باید آگاه باشند و با هوشیاری و بصیرت توطئه‌های دشمن را همچون گذشته بی اثر کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار