ماجرای بازگشایی مدارس و ابهامات امتحانات دانش آموزان

موضوع بازگشایی مدارس در حالی مطرح می‌شود و مسئولان آموزش و پرورش بر آن مُصر هستند که هنوز برخی ابهامات آن شفاف سازی نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  موضوع بازگشایی مدارس آن هم بعد از دو سال تحصیلی دوری از مدرسه با، اما و اگر‌های بسیاری مواجه بود، برخی نگرانی شیوع پیک‌های جدید کرونا و برخی معترض از نحوه آموزش مجازی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

با وجود این شرایط آنطور که وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد و ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز داد مدارس متوسطه دوم از نیمه آبان بازگشایی و آموزش حضوری را شروع کردند همچنین مدارس متوسطه اول و ابتدایی هم ازآذر آموزش حضوری را از سر می‌گیرند البته که درمورد جزئیات حضور دانش آموزان همچنان ابهاماتی وجود دارد.

برخی در مورد روز‌های حضور در کلاس، تداوم داشتن یا مقطعی بودن این تصمیم آموزش حضوری، فعالیت سرویس مدارس و حتی چگونگی برگزاری امتحانات دچار ابهام هستند؛ موضوعی که آموزش و پرورش در روند اطلاع‎رسانی آن چندان فعال عمل نکرد و این در حالی است که وضعیت دانشگاه‌ها برای آموزش و ارزشیابی پایانی بسیار شفاف‌تر برای دانشجویان تبیین شد.

با این وجود کمرئی سخنگوی آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس اعلام کرد که در صورت آموزش حضوری امتحانات دانش آموزان هم حضوری برگزار خواهد شد و به این ترتیب انتظار می‌رود این سال تحصیلی دانش آموزان به روال سابق در ارزشیابی‌ها شرکت کنند البته که همچنان از روند حذفیات کتاب درسی و جزئیات ارزشیابی اطلاعاتی از سوی آموزش و پرورش اعلام نشده است.

این موضوع در حالی پیش می‌رود که تنها حضور نداشتن در کلاس و تلقی غیبت دانش آموزان صراحتا اعلام شد و سایر جزئیات کار همچنان، اما واگر‌هایی دارد.


بیشتر بخوانید

جزئیات حضور دانش‌آموزان در مدارس/ بازگشایی تدریجی دنبال می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
آقا نصف بچه غیر حضوری درس میخونن بعد امتحانات اونا چی به من بگید لطفا لطفا غیر حضوری کنید ........ با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
چرا تو این وضع دوباره مدارس را دوباره بازکردید اگه فرزندی یا خانواده ناقل باشه کی جوابگو هست واقعا متاسفم براتون وبرای خودم که تو این مملکت دارم زندگی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
متاسفم براتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
دوز دوم دانش آموزان متوسطه هنوز کامل نشده. فاصله 20 روز از دوز دوم هم که کشک. چرا وقتی داره همه چی درست میشه با یه تعجیل و تصمیم اشتباه دوباره از اول باید شروع کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
موج ششم که کشور رو درگیر کرد حالیتون میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
تا زمانی که اوضاع مطلوب نشه من پامو از تو خونه بیرون نمیزارم/دوسال صبر کردم این یه سالم روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
منم همین اعتقادو دارم
من هم دانش آموز کلافه از این تصمیمات هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۰
بله مگه از جونمون سیر شدیم این یه سال هم مجاری باشه از هیچ کس هیچی کم نمیشه
آخرین اخبار