کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی و کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا تا پایان این هفته در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آسیه آقایی کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: افت محسوس دمای هوا بین هشت تا ۱۰ درجه سانتیگراد در بسیاری از مناطق استان از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی به نفوذ سامانه سرد بارشی به استان از اواسط فردا  اشاره کرد و افزود: بارش باران و برف به ویژه مناطق غرب و شمال استان را در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه فرا می‌گیرد که البته عمده بارش‌ها به صورت برف و همراه با مه آلودگی خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: مه گرفتگی و لغزندگی به ویژه در محور‌های مواصلاتی غرب استان در این مدت محتمل است از این رو به رانندگان توصیه می‌شود هنگام تردد تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

آقایی با اشاره به استمرار آلودگی هوای کلانشهر اصفهان تا بعد از ظهر فردا  ابراز داشت: بیشینه دمای هوای این کلانشهر امروز به ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان تا فردا بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.