رئیس جمهور ایران در سفر یک روزه خود به زنجان از واحدهای تولیدی شرکت سرجین بافت زنجان که بزرگترین واحدتولید نساجی است بازدید کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور ایران در سفر یک روزه خود به زنجان از واحدهای تولیدی از شرکت سرجین بافت زنجان که بزرگترین واحد تولید نساجی است و در صنعت پوشاک فعالیت دارد بازدید کرد.

 خط توسعه شرکت سرجین بافت به دلیل برخی مسائل بانکی و گمرکی تعطیل است و در صورت راه اندازی به عنوان بزرگترین واحد نساجی کشور فعالیت خواهد کرد.


صبح امروز پنجشنبه ۲۷ آبان‌ماه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در آغاز سفر خود به استان زنجان طی بازدیدی از شرکت تولیدی سرجین بافت، از روند کار این واحد بازدید کرده و در جریان مشکلات و دغدغه‌های پیش روی فعالان این صنعت قرار گرفت.

شرکت سرجین بافت با سرمایه‌گذاری ارزی بالغ بر ۵۰ میلیون یورو و سرمایه‌گذاری ریالی بالغ بر هزار میلیارد تومان به منظور تولید پارچه، رنگرزی و تکمیل و دوخت پوشاک صنعتی با پیش‌بینی تولید سالانه ۱۵ هزار تُن نخ پنبه راه‌اندازی شده است.

در صورت راه‌اندازی این شرکت برای  هزار و ۵۰۰ نفر از جوانان استان زنجان اشتغالزایی خواهد شد.

 با رفع مشکل تعهد ارزی و تأمین آب مورد نیاز این واحد صنعتی، فاز اول آن تا پایان امسال و فاز دوم در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
میشه آدرس این شرکت رو لطف کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
ما را بخیر شما امید نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
زنده باد ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
خدا قوت...