حاتمی: امیدوارم بتوانیم سر بلند از مسابقات جام جهانی بسکتبال بیرون بیاییم

مهران حاتمی مربی بسکتبال کشورمان در خصوص شرایط این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهران حاتمی مربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در حاشیه اردوی تیم ملی درباره آخرین وضعیت تیم برای حضور در پنجره اول مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار داشت: بازیکنان از لحاظ آمادگی در شرایط خوبی هستند و در لیگ‌های خودشان بازی کردند. بازی اول همیشه سخت است. تمرکزمان روی بازی اول است و امیدوارم بتوانیم سر بلند بیرون بیاییم.

او در خصوص اضافه شدن بازیکنان جدید به اردوی تیم ملی بسکتبال اظهار کرد: ان شاالله با همین بازیکنان بتوانیم موفق ظاهر شویم و نکاتی را که می‌خوایم، در بازی اجرا کنند.

حاتمی درباره تقابل با تیم بسکتبال بحرین گفت: بحرین بازیکنان خوبی در اختیار دارد و بازی سختی با آن‌ها داریم. ۲ نفر از بازیکنان بحرین خارجی هستند و به سختی می‌توانند بحرینی صحبت کنند. بحرین سعی کرده در این چند سال بسکتبال خود را ارتقا دهد. امیدواریم بتوانیم مقابل این تیم، عملکرد خوبی داشته باشیم.

اگر امکانات خوبی در اختیارمان باشد، بسکتبال ایران حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت

او در مورد اینکه آیا تیم ملی بسکتبال می‌توانند به روز‌های اوج خود بازگردد یا خیر تصریح کرد: هر چیزی را که بکاریم، می‌توانیم درو کنیم. فرصت کمی داریم تا روی بازیکنان جوانمان، سرمایه گذاری کنیم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و بتوانیم جوان‌های زیادی را به بسکتبال معرفی کنیم. استعداد‌های زیادی در بسکتبال داریم. اگر بودجه و امکانات خوبی در اختیارمان باشد، بسکتبال ایران حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ما برای اینکه بتوانیم تیم‌های ﭘایه خوبی داشته باشیم، باید راه‌های برای جوانان باز کنیم. فکر می‌کنم فدراسیون بسکتبال باید بیشتر روی این موضوع تاکید داشته باشد تا استعداد‌های زیادی را داشته باشیم.

او در مورد نبود حدادی و صمد نیکخواه بهرامی در اردوی مرحله اول گفت: هر ۲ بازیکنان کلیدی هستند و امیدوارم بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار