لطیفی:

بسیج نماد خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: بسیج همواره پشتیبانی قوی برای نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوادث، مسائل و بحران‌ها بوده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان در نشست با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و  جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) بااشاره به فلسفه تشکیل بسیج، گفت: خدمات ارزنده بسیج از ابتدای انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست و این نهاد با ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره پشتیبانی بسیار قوی برای نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوادث، مسائل و بحران‌ها بوده است.

او افزود: گسترش معنویت فردی و اجتماعی، ریل‌گذاری برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ترویج ارزش‌های دینی در حوزه‌های تخصصی همچون هنر، ورزش و رسانه، خدمتگزاری بی‌منت به مردم در شرایط سخت و حوادث همچنین ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن از کارکرد‌های بسیج در ۴دهه از عمر بابرکت این شجره طیبه است.

رئیس رسانه استانی ادامه داد: تمام سلایق و گرایش‌ها زیر پرچم جمهوری اسلامی آماده جانفشانی در راه اسلام و ایران هستند و رسانه استانی آماده برنامه سازی در هفته بسیج با حضور بسیجیان موفق و کارآفرین است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان بااشاره به برگزاری موفق کنگره بزرگداشت ۳۵۳۵ شهید استان زنجان گفت: تمام برنامه‌های روتین حوزه سیما و صدا مانند سلام زنجان، خانواده، جنگ شبانه، برنامه‌های گروه مسابقات و سرگرمی مانند اولدوز و۰۲۴، همچنین برنامه‌های جوان و کودک به این مناسبت می‌پردازد و علاوه بر آن، ده‌ها مستند تفسیری و فیلم سینمایی، برنامه‌های پلاک، تقویم عزت، نشانه‌ها و شجره طیبه، سریال فاخر صبح آخرین روز با موضوع شهید راه علم دکتر مجید شهریاری، مستند نیلوفران آبی، مستند سرداران شاخص، در کنار سلسله نمایش‌های رادیویی طبقه الف و فاخر در این هفته پخش خواهد شد.

بیگدلی مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه استان زنجان هم گفت: بسیج در حوزه فرهنگ و اندیشه حضور جدی دارد و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را وظیفه خود می‌داند که این مهم با همراهی رسانه ملی امکان پیدا می‌کند.


او افزود:بسیج در ۴۲ سال گذشته همواره خادم مردم بوده و از هیچگونه مجاهدت و ایثار برای آسایش و آرامش مردم دریغ نکرده است و امروز هم با حضور جدی در بخش‌های مختلف یاریگر نظام هستند و تلاش می‌کنند از ظرفیت‌های این حوزه برای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی به بهترین روش بهره گیرند.

سرهنگ طهماسبی جانشین سپاه انصار المهدی هم در ادامه این جلسه گفت: انعکاس برنامه‌های فرهنگی بویژه تولیدات مرتبط با مدافعان مرز‌های عزت و شرف از هر قشر و صنف به خصوص در ایام هفته بسیج تأثیر بسزائی در تقویت بنیان‌های اعتقادی و اتحاد جامعه و افزایش روحیه و انگیزه بسیجیان دارد.

او  افزود: هفته بسیج امسال با شعار "بسیج پاره تن مردم است" که برگرفته از بیانات فرماندهی کل قواست، با ۲۹۰۰ عنوان برنامه در ۱۴۰ محور اجرا خواهد شد که از آن جمله می‌توان به افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی استان زنجان همزمان با سراسر کشور اشاره کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار