مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: ۴۴۰ گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج به ۱۵۰ نقطه محروم روستایی و حاشیه شهر‌های استان برای ارائه خدمات اعزام می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در رزمایش بزرگ گروه‌های جهادی به مناسبت هفته بسیج گفت: اطلاعات یک هزار و ۶۰۰ گروه جهادی استان در سامانه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در عرصه مساجد و محلات فعال هستند، افزود: ۵۰۰ گروه جهادی نیز به شکل تخصصی فعالیت می‌کنند.

هنری با اشاره گسترش عرصه‌های خدمت رسانی گروه‌های جهادی متناسب با نیاز جامعه بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج ۴۴۰ گروه جهادی به ۱۵۰ منطقه محروم روستایی و حاشیه شهر‌های استان اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: سه هزار و ۶۰۰ بسیجی در قالب این گروه‌های جهادی به محرومان استان خدمت ارائه خواهند کرد.

هنری عنوان کرد: فعالیت گروه‌های جهادی در زمینه‌های عمرانی، اشتغال، فرهنگی، فنی و مهارتی و آموزش تا پایان هفته بسیج ادامه خواهد داشت.

وی از توزیع توزیع ۴۰ تانکر آبرسانی آب شرب در مناطق روستایی و عشایری خراسان جنوبی خبر داد و بیان کرد: ۳۹ هزار و ۷۰۰ نفر از خدمات گروه‌های جهادی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.