با بازگشایی مدارس در خراسان جنوبی، این روز‌ها شهروندان بیرجندی از ظرفیت محدود اتوبوس‌های درون شهری و شلوغی آن ها گلایه دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، یکی از شهروندان بیرجندی در گلایه ای، از شلوغی اتوبوس های درون شهری ابراز نارضایتی کرد و گفت: در ساعات ابتدایی صبح و در ساعات پایانی کار مدارس، مسیر‌ها بسیار شلوغ است و اگر مجبور نباشیم جرأت سوار شدن اتوبوس را نداریم.

یکی از ساکنان خیابان غفاری بیرجند نیز به خبرنگار ما گفت: تعداد سرویس‌های این خیابان و بعضی خط‌های دیگر شهر کم است و همین امر باعث می‌شود که تعداد مسافران زیاد شود و در اتوبوس ها جای سوزن انداختن نباشد.


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از مسافران که از انتظار طولانی برای آمدن اتوبوس گلایه مند بود، عنوان کرد: ۴۰دقیقه‌ای می‌شود که منتظر آمدن اتوبوس هستم و هرچه سرک می‌کشم خبری از اتوبوس نیست.

افزایش ظرفیت ناوگان از اول آذر

نینوایی جانشین رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: از اول آذر ماه ۳۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی بیرجند اضافه می‌شود.

او افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا، شاهد کاهش محسوس تردد مردم در سطح شهر بودیم که این امر باعث شد از میزان مسافرت‌های درون‌شهری و استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان به میزان چشمگیری کاسته شود.

نینوایی بیان کرد: درحال حاضر و با توجه به بازگشایی مدارس از اول آذر ماه، تعداد اتوبوس‌ها تقویت و همچنین نظم خاصی به ساعت تردد اتوبوس‌ها داده خواهد شد تا شهروندان به راحتی بتوانند در مسیر‌ها تردد داشته باشند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.