با تلاش نجاتگران هلال احمر ۱۸۰ خانوار آسیب دیده از آبگرفتگی منازل در شوشتر امداد رسانی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با حضور در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی معابر شهری و برخی منازل مسکونی در شهرستان شوشتر، به امداد رسانی‌های جمعیت هلال احمر در طی دو روز گذشته اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود ۱۸۰ خانوار متاثر از آبگرفتگی‌ها مورد امدادرسانی نجاتگران هلال احمر قرار گرفته اند.

او افزود: شهرک علم الهدی، شهرک اندیشه، منطقه بهشت رضا، دره سوزنگر، دره نوح، روستای پیردالو، بعضی از مناطق مرکز شهر و شاه نجف از جمله نقاطی هستند که امدادرسانی در آنجا صورت پذیرفته است و روند امدادرسانی نیز ادامه دارد.

پهلوان بیان داشت: به منظور تسریع در عملیات امدادرسانی، علاوه بر تیم‌های جمعیت هلال احمر شوشتر، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر لالی، اندیمشک، گتوند و اهواز نیز از روز گذشته در منطقه حضور یافته و با تلاش بی وقفه در حال امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارش شدید باران و آبگرفتگی در برخی مناطق شهرستان شوشتر هستند.

چرا روان‌آب وارد منازل شوشتری‌ها شد؟

حسین پنبه‌دانه‌پور فرماندار شوشتر گفت: یکی دو ساعت پس از بارندگی در شوشتر، شرایط در وضعیت عادی قرار گرفت و آب از معابر به جز دو نقطه در شهرک علم الهدی و چشمه سوزن‌گر تخلیه شد.

او با بیان اینکه در این دو نقطه، روان‌آب وارد منازلی که کف پایین‌تر از معابر دارند، شده است، افزود: همشهریان دچار بحران شدند، اما از ابتدای آغاز بارندگی برای رفع مشکلات مردم همه عوامل ستاد مقابله با بحران وارد عمل شده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار