معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: پنج واحد تولیدی استان همدان مانع زدایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  ظاهر پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: با حمایت‌های ستاد تسهیل و پیگیری‌های مدیریت اجرایی استان، پنج واحد تولیدی این استان مانع زدایی و گره گشایی شد.

او  روز سه‌شنبه در چهل و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: کارخانجات صنعتی ملایر، سپید ماسه کبودراهنگ، کیمیا طب همدان، واحد صالحی پیمان در بهار، بررسی مشکل گازرسانی واحد‌های بخش کشاورزی جاده ملایر واحد‌های تولیدی و صنعتی هستند که مشکلاتشان رفع شد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر بانک‌های استان با تولیدکنندگان گفت: سیستم بانکی با تامین سرمایه در گردش مورد نیاز واحد‌های تولیدی و صنعتی می‌توانند فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی را سرعت بخشند.

پورمجاهد افزود: تمامی بانک‌های استان به خصوص بانک ملی به عنوان دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان، وضعیت تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی را تسریع کنند و این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

او گفت: سوخت رسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی یکی از کار‌های اساسی است گفت: گازرسانی به ۱۹ واحد دامداری و مرغداری (از ۲۵ مورد) در مسیر جاده ملایر انجام شده و ۶ مورد باقیمانده در بازدید نماینده استانداری رسیدگی می‌شود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان به فعالیت مرکز رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اشاره کرد و گفت: واحد‌های تولیدی و صنعتی از طریق سامانه tashil.stsm.ir و شماره تماس ۳۱۴۴۸۸۸۸ مسائل خود را به اطلاع کارشناسان برسانند.

او تاکید کرد: مشکلات مطرح شده در این مرکز توسط کارشناسان مستقر رسیدگی می‌شود و در صورت لزوم به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای تصمیم گیری ارجاع می‌شود.

پور مجاهد خاطرنشان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به استناد قانون رفع موانع کسب و کار ایجاد شده و به صورت جهادی و انقلابی به وظایف خود عمل کرده و در این راستا از پیشنهادات صاحبنظران و اندیشمندان استقبال می‌کند.

 استان همدان دارای حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی فعال است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار