فرمانده سپاه مهاباد:

بسیج در همه ابعاد می تواند سازنده باشد

فرمانده سپاه مهاباد گفت: نقش بسیج در تمامی دوره های انقلاب نیز همچنان قابل لمس بوده و همگام با نیازهای جامعه این حضور می‌تواند کاربردی‌تر باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ جلیل نقشی فرمانده سپاه مهاباد گفت: بسیج واژه‌ای کوتاه اما دارای مفاهیم عمیق است و امروز همه افراد صاحب نظر در حوزه‌های مختلف مدیریتی و عقیدیتی بر این باور هستند که این فرهنگ می‌تواند در همه ابعاد ‌سازنده باشد.

نقشی افزود: تمام موفقیت های حوزه نظامی و علمی کشور در سایه تفکر بسیجی و اعتماد به نیروهای داخلی به واقعیت تبدیل شده و این روحیه باید در تمام بدنه نظام تقویت شود.

وی تاکید کرد: برخلاف اینکه تصور می‌شد بسیج تنها در صحنه‌های نبرد و دفاعی حضور دارد اما امروز حضور بسیج در همه سطوح و هرجایی که نیاز به خدمت باشد، ملموس است.

این مقام نظامی گفت: نقش بسیج در دهه پنجم انقلاب نیز همچنان که قابل لمس است، می‌تواند بیش‌تر از گذشته پررنگ و در عرصه‌های علمی پیشرفته‌تر، فضای مجازی، امداد رسانی و سازندگی، عرصه‌های سلامت و درمان همگام با نیازهای جامعه این حضور می‌تواند کاربردی‌تر باشد.

۹۰ برنامه شاخص بصیرتی، فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود.

هفته بسیج امسال ( از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه) در اقصی نقاط کشور با برگزاری آیین‌های ویژه‌ای که بیشتر در فضای مجازی است گرامی داشته می‌شود.

بسیج مستضعفان پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.