هاشمی:

ملی‌پوشان بسکتبال برای برد باید از خودگذشتگی کنند

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی و سجاد مشایخی توضیحاتی را بیان کرد.

مصطفی هاشمی، سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی و شرایط بازی برابر بحرین اظهار داشت: ما روز گذشته آخرین تمرین خود را انجام دادیم. اول از همه سیستم حریف را مرور کردیم و در ادامه هم بازیکنان تیم ملی تمرینات پایانی خود را انجام دادند. تیم ملی بسکتبال بحرین هم در حال رشد و رو به جلو است؛ نمی‌توانیم بگوییم جزء تیم‌های برتر آسیا است، اما تیم خوبی دارند و از طرفی لیگ خوبی هم در کشور خود دارند. در سال‌های اخیر در بسکتبال سرمایه گذاری کرده و پیشرفت خوبی داشته اند. برابر بحرین دقت لازم را نداشته باشیم، قطعا به چالش کشیده خواهیم شد؛ اما من فکر می‌کنم بازیکنان تیم ملی آن قدر شایسته هستند که بتوانند در بازی برابر بحرین با پیروزی زمین را ترک کنند. ما بهترین بازیکنان آسیا را داریم و به تک تک این بازیکنان افتخار می‌کنیم. من به بازیکنانم اعتقاد و ایمان دارم و با لطف خداوند و با دعای خیر مردم عزیز کشورمان، فردا پیروز از زمین خارج می‌شویم.

سرمربی تیم ملی در خصوص بازیکنان تیم ملی گفت نکته‌ای وجود دارد که نه تنها در تیم ملی، بلکه باید در تیم‌های باشگاهی هم به آن توجه شود و آن نکته فداکاری است. اگر تیمی هدفش پیروزی باشد و به دنبال تحقق این موضوع باشد، باید از خودگذشتگی کند و از یک سری داشته‌های خود گذشت کند. تیم ملی هم که اولویت اول است و بازیکنان باید کار گروهی را در نظر داشته باشند تا پیروز میدان باشند. تیم ملی جای بازیکنانی است که از خودگذشتگی دارند و برای هدفی مبارزه کرده و خود را خرج دیگران کنند. زمانی که مجموعه‌ای از این بازیکنان را داشته باشیم، تیم اشتباهات کمتری خواهد داشت و پیروزی برای تیم به دست خواهد آمد.

هاشمی با اشاره به مصدومیت مشایخی عنوان کرد: سجاد یک سری تست‌ها را خواهد داد که اگر شرایط خوبی داشته باشد، همراه تیم به بحرین خواهد آمد؛ اما اگر این اتفاق نیفتد باید ریکاوری کند تا برای پنجره بعدی مسابقات او را در اختیار داشته باشیم. ما تمام سعی خود را می‌کنیم که مشایخی تیم ملی را در بحرین همراهی کند، اما سلامت بازیکنان در درجه اول اهمیت است. اگر شرایط خوبی نداشته باشد، او را همراه تیم ملی نخواهیم برد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار