مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر گفت:در سال جاری ۳۲ هزار و ۳۴۰ مترمربع از محلات و معابر ناحیه منفصل شهری نایسر با ۴هزار و ۵۰۰ تن آسفالت بهسازی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، بابک شعبانی مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر اظهار کرد:یکی از عمده‌ترین مشکلات در نواحی منفصل نبود زیر ساخت‌های مناسب در حوزه‌های مختلف به ویژه وجود معابر و کوچه‌های خاکی و فاقد آسفالت است.

شعبانی بیان کرد:با توجه به اینکه انجام آسفالت و بهسازی معابر از مطالبات بحق شهروندان است؛ بهسازی و معابری که زیر ساخت‌های آن اجرا شده در اولویت کاری این ناحیه قرار گرفت.

او گفت: در سال جاری و در راستای سهولت در تردد وسائل نقلیه، ایمنی در عبورو مرور شهروندان با ۴ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت بیش از ۳۲ هزار و ۳۴۰متر مربع از معابر و محلات این ناحیه آسفالت و بهسازی شد.

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر عنوان کرد: آسفالت قریب به ۹ هزار مترمربع خیابان دکل، ۵ هزار مترمربع خیابان حیران، ۲هزار و ۷۰۰ مترمربع خیابان گاز پشت انبار گاز و ۲هزار و ۶۰۰ مترمربع کوچه‌های حدیث ۴ و ۵ در همین راستا انجام شده است.

شعبانی اضافه کرد: آسفالت ۶۸۰ مترمربع فرعی خیابان شهرداری قدیم، ۵۰۰ مترمربع کوچه مهاباد ۴، ۵۰۰ مترمربع کوچه تابان، ۳۶۰ مترمربع فرعی مابین خیابان گاز و امام شافعی و ۲۰۰مترمربع فرعی پیج طهماسبی و اجرای ۱۱ هزار مترمربع روکش آسفالت خیابان امام شافعی نیز انجام شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.