سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره بازی تیمش با آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیش از بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی برابر تیمی مانند آلومینیوم که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی گرفته، نمی‌تواند سخت باشد، اما ما تیمی هستیم که همیشه برای بردن بازی می‌کنیم. تنها تیمی که در جدول مساوی ندارد، ذوب آهن است. تمام بازی‌ها را بردیم یا باختیم، زیرا معتقدیم ۳ امتیاز خیلی به بالا آمدن در جدول کمک می‌کند. با توجه به شرایط ذوب آهن در فصل گذشته، دوست داریم که رتبه‌ای بهتر از سال گذشته به دست آوریم و این ۳ امتیاز‌ها خیلی به ما کمک می‌کند.
تارتار در ادامه گفت: آلومینیوم را آنالیز کردیم و می‌دانیم که این تیم در یک سوم میانی به خوبی پرس می‌کند و حملات خوبی ترتیب می‌دهد. آلومینیوم از اشتباهات حریف نهایت بهره را می‌برد و به گل می‌رسد. در تمرینات روی این مسائل کار کردیم. امیدوارم بازیکنان ما روز کم اشتباهی داشته باشند تا به ۳ امتیاز دست پیدا کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط ۲ تیم، فردا بازی محتاطانه‌ای ارائه خواهد شد گفت: فکر نمی‌کنم بازی ما با آلومینیوم محتاطانه باشد، زیرا آلومینیوم از تیم‌های بالای جدولی است و دوست ندارد از کورس عقب بماند. مطمئنا آلومینیوم برای ۳ امتیاز بازی می‌کند و ما هم با توجه به باخت هفته گذشته برابر فولاد، تلاش می‌کنیم جبران مافات کنیم.
او درباره شرایط خوب آلومینیوم در دومین فصل حضورش در لیگ برتر گفت: بهترین کار مدیریت باشگاه آلومینیوم اراک، برگرداندن رسول خطیبی بود که با این تیم نتایج خوبی به دست آورده است. جدایی خطیبی از آلومینیوم به هر ۲ طرف ضرر زد، همان گونه که بازگشتش به آلومینیوم، به نفع خودش و این باشگاه بود. خطیبی شناخت خوبی از آلومینیوم دارد و توانست ۶۰، ۷۰ درصد تیمش را حفظ و بازیکنان خوبی که بدون تیم مانده بودند را جذب کند. آلومینیوم تیم یکدستی است و به قول ما فوتبالی‌ها جنس شان جور است، زیرا ابزار سرعتی در جناحین و ابزار توپ گیر در میانه میدان دارند. گرفتن توپ از حریف و حملات سریع، اصلی‌ترین تاکتیک آلومینیوم است که امیدوارم آن را خنثی کنیم.
تارتار در پاسخ به این سوال که آیا از آلومینیوم پیشنهادی داشته یا خیر گفت: به احترام کادرفنی آلومینیوم اراک، در این باره صحبت نمی‌کنم، اما ما مربیان از خیلی جا‌ها پیشنهاد داشتیم. اکنون تیم‌هایی که به ما پیشنهاد داده بودند، خودشان مربی دارند و لازم نمی‌دانم در این باره صحبت کنم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص نتایج خوبی که به عنوان سرمربی گرفته و این که چه زمانی به اهدافش در زمینه مربیگری دست پیدا می‌کند گفت: نه تنها در فوتبال ایران، بلکه در همه جای دنیا ارتباطات تعیین کننده است. هر زمانی که شایسته سالاری در فوتبال ما رواج پیدا کند، امثال ما که با زحمت خودشان بالا می‌آیند، به حق خود می‌رسند.


بیشتر بخوانید


تارتار درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: محروم نداریم، اما ۲ بازیکن ما سرماخوردگی دارند و امیدوارم به بازی با آلومینیوم برسند.
او درباره ممنوعیت دوباره ورود هواداران به ورزشگاه‌ها در تمام بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر گفت: طبق آخرین اطلاعاتی که دارم، قرار است ورود هواداران با شیوه نامه‌های بهداشتی به ورزشگاه‌ها آزاد شود. این اتفاق خوشحال کننده است، زیرا شور و اشتیاق به ورزشگاه‌ها بر می‌گردد. امیدوارم که مردم خوب کشورمان واکسن بزنند و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد از دست رفتن هموطنانمان نباشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار