یکی از افراد مخالف ترامپ از رقابت رئیس‌جمهور سابق آمریکا و یک سرمایه‌دار آمریکایی بر سر اغوا کردن دختران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یکی از  شاکی‌های سابق رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، جزئیات جدیدی درباره روابط میان «جفری اپستین»، سرمایه‌دار متهم به سوء استفاده‌های جنسی در آمریکا، و «دونالد ترامپ» منتشر کرد و گفت آن‌ها بر سر اغوای دختران با یکدیگر رقابت داشتند.

«جیل هارث» در حال حاضر یک آرایشگر مشهور است و در گذشته نیز از  سازمان‌دهندگان سابق مراسم دخترشایسته بود. او پیشتر در سال ۱۹۹۷ علیه ترامپ شکایتی تنظیم کرده و او را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده بود، اما بعدا از شکایت خود صرفنظر کرد.

در بخشی از اظهارات هارث که در دیلی میل منتشر شد، آمده است: «برای ترامپ و اپستین مانند یک بازی بود که ببینند کدام یک از دختران را می‌توانند اغوا کنند. آن‌ها رقابت شدیدی با یکدیگر داشتند. آن‌ها مانند دو سگ شکاری  با یکدیگر رقابت می‌کردند.»

جیل هارث همچنین اعلام کرد که ترامپ و اپستین دو دوست بسیار صمیمی بودند، اما ترامپ در حال حاضر این واقعیت را انکار می‌کند؛ زیرا اپستین اکنون به عنوان یک پدوفیل (بیمار روانی که میل جنسی به کودکان دارد) شناخته می‌شود و ترامپ نمی‌خواهد با چنین چیزی از او یاد شود. اما به گفته هارث «برای ترامپ هرگز این مسئله اهمیت نداشت که اپستین دختران نابالغ را اغوا می‌کرد؛ حتی به عقیده او هرچه جوانتر، بهتر بود.»

این اولین بار نیست که بحث فساد اخلاقی دونالد ترامپ مطرح می‌شود، پیشتر نیز بار‌ها «استورمی دنیلز»، بازیگر زن فیلم‌های مستهجنی که با او رابطه غیراخلاقی داشت، از او شکایت کرده بود.

پیشتر از آن و به دنبال جنجال برانگیز شدن ارتباط غیراخلاقی ترامپ با «استفانی کلیفورد» معروف به «استورمی دنیلز»، مایکل کوهن، وکیل ترامپ، پذیرفته بود که طی یک توافق محرمانه مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به عنوان حق السکوت به استورمی دنیلز پرداخت کرده است تا او را مجبور به سکوت درباره ارتباط غیراخلاقی اش در سال ۲۰۰۶ با ترامپ کند.

این مبلغ تنها چند روز پیش از آغاز رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا به این زن پرداخت شده است. مایکل کوهن پذیرفته است که این مبلغ را از جیب خودش به استورمی پرداخته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار