ارائه خدمات فنی و مهندسی در ۲۱ روستای خراسان جنوبی

خدمات فنی و مهندسی رایگان از سوی فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در ۲۱ روستای استان ارائه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال در ۲۱ روستای استان اردو‌های جهادی خدمات فنی و مهندسی به صورت رایگان برگزار شده است گفت: در این اردو‌ها هزار و ۸۰۰ خدمت در حرفه‌های مختلف از قبیل تأسیسات، جوشکاری، آرایش و پیرایش، خیاطی، برق ساختمان، تعمیر لوازم خانگی و رنگ آمیزی ساختمان ارائه شده است.

او گفت: از ابتدای سال تاکنون به منظور ارائه خدمت رایگان به اهالی روستا‌های استان و ترویج فرهنگ مهارت، ۱۰۳ نفر از کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با حضور در اردو‌های جهادی در حرفه‌های مختلف به ارائه خدمات پرداخته اند.

عرب با بیان اینکه این روستا‌ها براساس نیاز سنجی انجام شده در سطح شهرستان‌های استان انتخاب شده اند گفت: این اردو‌های جهادی با همکاری بسیج سازندگی، اتاق اصناف، سپاه، هنگ مرزی گزیک و کمیته امداد حضرت امام برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: روستا‌های القار، بجد، اشک، خیر آباد، چاه تریخی، حامی، دهنرود، چاه خوقنبر، کومیران، دوچاهی، چاهداشی و موردستان از جمله مقصد‌های اردو‌های جهادی امسال اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی بوده اند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار