خرس‌ها به دلیل داشتن مو‌های بلند و خوردن غذا‌های شیرین مدام نیازمند شانه کردن مو‌های خود به وسیله شاخه‌ها هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خرس ها در میان سایر حیوانات  از محبوبیت زیادی در بین انسان‌ها برخوردارند ، آنها با شیرین کاری های خود توانسته اند جایگاه ویژه ای برای خود بسازند.

خرس سیاه و قهوه‌ای ۲ گونه موجود در حیات وحش ایران هستند، محل سکونت خرس سیاه در جنوب شرق ایران منطقه بلوچستان و خرس قهوه‌ای در برخی مناطق شمال و کوه‌های زاگرس است.

طول بدن خرس ها ۱۳۰ تا ۱۹۰ سانتیمتر، طول دم ۷ تا ۱۰ سانتیمتر، ارتفاع بدن ۹۰ سانتیمتر، وزن ماده‌ها ۵۰ تا ۱۲۵ و نر‌ها ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم است.

خرس‌ها در رده پستانداران و راسته گوشت خواران قرار می‌گیرند. با این وجود نمی‌توان خرس‌ها را گوشت خوار نامید. خرس‌ها همه چیز خوار هستند. آن‌ها از میوه‌ها و گیاهان نیز تغذیه می‌کنند و به شدت جذب مواد غذایی شیرین می‌شوند.

در فیلم ارسالی برای باشگاه خبرنگاران جوان ، یک قلاده خرس قهوه ای در حال خاراندن خود با کمک از یک تنه درخت است ، آنها به دلیل داشتن موهای بلند و خوردن غذاهای شیرین مدام نیازمند شانه کردن موهای خود به وسیله شاخه ها هستند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۴ ۰۴ دی ۱۴۰۰
سر خرس رو اگر رو دیوار نصب کنی زیباست، پوستش رو الان ک زمستونه خیلی گرم میکنه، بقیشو باید ریخت دور برای سگها و لاشخورها ک بقاع داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۴۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
یوگی و دوستان پکو کشتی پرندش و دوستانش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
این فیلم ها هر چند دیدنش لذت بخشه اما از طرفی شکارچی ها رو هم به سمت این خرس می کشونه
بهتره در نشر این نوع فیلم ها هرگز مکان دقیقی از نام شهر و .. گفته نشه
مگر به محیط زیستی ها
آخرین اخبار