سخنگوی جنبش حماس در اظهاراتی تاکید کرد: راهپیمایی صهیونیست‌ها قادر نخواهد بود تا سبب تغییر هویت عربی-فلسطینی این سرزمین و اصالت ساکنان واقعی آن شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس در اظهاراتی و در واکنش به راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در شهر‌های اللد و الرمله و در دست داشتن پرچم‌های صهیونیستی، گفت: این اقدام، نوعی رفتار تبعیض‌آمیز و خصمانه علیه صاحبان اصلی فلسطین محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه، اینگونه راهپیمایی‌ها این قدرت را ندارد که هویت عربی-فلسطینی سرزمین ما و اصالت ساکنان واقعی آن را تغییر دهد، افزود: در حقیت راهپیمایی‌های مذکور، نمایش دهنده تلاش شهرک‌نشینان استعمارگر و پاسخ به مواضع ملی گرایانه ساکنان اراضی اشغالی ۱۹۴۸ است.

حازم قاسم تاکید کرد:این افراد در نبرد «شمشیر قدس» نیز حماسه آفریدند.

سخنگوی حماس با بیان اینکه این اقدام صهیونیست‌ها با ایستادگی ملت فلسطین ناکام خواهد ماند، ادامه داد: این ناکامی از آنجا نشات می‌گیرد که این ملت در برابر تجاوز صهیونیست‌ها با یکدیگر اتحاد دارند.

حازم قاسم تاکید کرد: از ساکنان اراضی ۱۹۴۸ درخواست می‌کنم تا با اقدامات صهیونیست‌ها برای اسرائیلی کردن مردم فلسطین و ایجاد هرج‌ومرج مقابله کرده و از قدس حمایت کنند.

سازمان‌های نژادپرست صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی راهپیمایی‌هایی را برگزار می‌کند که در آن صهیونیست‌ها با تجمع در خیابان‌ها و تکان‌دادن پرچم رژیم جعلی اسرائیل، بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حماس ، حازم قاسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
بله
آخرین اخبار