کسب دیپلم افتخار در مسابقات ملی صافکاری خودرو

نخبه مهارتی استان چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت رشته صافکاری خودرو دیپلم افتخار را کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایمان شیرازی باصری از استان چهار محال و بختیاری موفق به کسب دیپلم افتخار در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت رشته صافکاری خودرو شد.

نخبگان مهارتی رشته‌های فناوری، صافکاری و نقاشی خودرو، از ۶ تا ۱۵ آذر در مرکز تخصصی مهارت و فناوری خودرو تهران به رقابت پرداختند.


بیشتر بخوانید


در این مسابقات شرکت کنندگان از استان های اصفهان، سیستان و بلوچستان و کردستان نشان طلا کسب کردند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
شهرستان کوهرنگ با توجه به نزدیکی و هم جواری با سه استان لرستان و خوزستان و مرکز کشور و سواحل و بنادر جنوب و نزدیکی به منابع انرژی و جمعیتی و داشتن منابع آب فراوان و سرچشمه سه رود مهم کارون و زاینده رود و دز و با توجه به طرح آمایش سرزمین میتواند صاحب و دارای شهرکهای بزرگ تولید و صنعتی و انواع و اقسام کارخانجات ریز و درشت و سرازیر شدن سرمایه گزاری ها به سمت این شهرستان شوند.
در زمینه ذخیره سازی و انبار و سردخانه و سیلو و کشتارگاه ،کارخانجات تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی و حفاری و تونل ،کارخانجات لوازم خانگی و الکترونیک ،کارخانجات تولید تراکتور و کمباین و یا خودروسازی،داروسازی ها و کشت و صنعت ها و مواد غذایی میتواند ظرفیت و استعداد داشته باشد و از لحاظ پدافند غیرعامل هم همانند سدی بلند و استوار و محکم و چون رشته کوههای بلند و سترگ و سر به فلک کشیده اش ،در بی نیازی استان و کشور عزیزمان شود.
آخرین اخبار