فرمانده انتظامی مهاباد با توجه به نزدیکی شب یلدا در خصوص شیوه جدید کلاهبرداران در فضای مجازی با عنوان جشنواره‌های فروش ویژه و تخفیفی شب یلدا هشدار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: با توجه به نزدیکی شب یلدا افراد کلاهبردار با سوء استفاده از این موقعیت با درج آگهی‌های اغواکننده مانند جشنواره‌های فروش ویژه و تخفیفی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند.

توحیدی افزود: در این شیوه کلاهبرداران پس از جلب اعتماد افراد و ارسال رضایتمندی‌های جعلی، کاربران را به خرید کالا و واریز وجه ترغیب می‌کنند و پس از واریز وجه کالایی ارسال نمی‌شود و یا جنس خریداری شده متناسب با انتخاب مشتری نبوده و کیفیت لازم را ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه هموطنان بعد از انتقال وجوه به حساب کلاهبردار هیچگونه کالایی دریافت نکرده و یا ممکن است کالای تحویلی، اصالت و کیفیت کالای تبلیغ شده را نداشته باشد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ضروری است که شهروندان عزیز آگاه و هوشیار باشند و فریب تبلیغات، پیام‌ها و آگهی‌های منتشر شده درکانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی با وعده‌های حراج آنلاین و تخفیف ویژه شب یلدا و قیمت‌های باورنکردنی را نخورند و اگر قصد خرید آنلاین را دارند حتما از فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک خرید کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.