نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از بازگشت به کار ۶۰ نفر از کارگران واحد‌های تولیدی راکد در همدان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان قول داده بود که به واحد‌های اقتصادی که در استان همدان تعطیل شدند، کمک کنند تا به چرخه تولید بازگردند.

او افزود: با اقدامات صورت گرفته تا الان ۶۰ نفر به چرخه اشتغال بازگشتند، اما برای ادامه فعالیت واحد‌های تولیدی بزرگ، احتیاج به کمک نهاد‌های قضایی داریم تا بتوانیم آن‌ها را از رکود در بیاوریم و کمک کنیم تا دوباره فعالیت خود را آغاز کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقرار بنیاد علوی در منطقه قهاوند، مطرح کرد: در خصوص محرومیت زدایی، مذاکراتی با بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان انجام دادیم تا در جهت محرومیت زدایی منطقه پیشخور، اقداماتی صورت بگیرد، چون این منطقه در حال حاضر نیاز به پشتیبانی دارد، اما بنیاد علوی فعلا در منطقه قهاوند مستقر شده است.

فلاحی عنوان کرد: در حال پیگیری وضعیت افرادی هستیم که از دریافت مسکن محرومان، جا ماندند تا بتوانیم از طریق بنیاد مستضعفان، این موضوع را پیگیری کنیم.
منبع: ایسنا

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.