فرماندار جدید شهرستان رزن معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در مراسمی از زحمات سید رضا سلامتی فرماندار سابق شهرستان رزن تجلیل و  علی اصغر عفاری آثار به عنوان فرماندار جدید شهرستان معرفی شد.

مهدی باب الحوائجی، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار رزن پیشرفت و توسعه جوامع را در گرو تعامل جریان‌های سیاسی و همراهی مردم عنوان کرد و گفت: استان همدان نیاز به جهش و حرکت به سمت پیشرفت دارد که این امر در سایه اختلافات به وجود نخواهد آمد.

او افزود: با توجه به مشکلات موجود کشور مهمترین برنامه مسئولان باید کار و تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه شهرستان رزن هم خدمت به مردم و ایجاد رضایتمندی در جامعه را مهمترین اهداف مسئولان برشمرد و گفت:خدمت بی منت به مردم از والاترین مظاهر عبادت است.

سید رضا سلامتی، فرماندار سابق شهرستان رزن هم  با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در این شهرستان، تغییر الگوی کشت در حوزه کشاورزی، انسداد ۷۷۵ حلقه چاه غیر مجاز، جذب ۵۲ میلیارد تومان اعتبار در حوزه مخابرات، جذب سرمایه گذار، و ایجاد ۴ خدمت جدید در شهرستان همچون صدور گواهینامه، شخیص هویت ، تعویض پلاک و اجرائیات تخلفات رانندگی را از مهمترین اقدامات انجام شده شهرستان رزن برشمرد و گفت: شهر ستان رزن ۳سال متوالی در ایجاد اشتغال مقام نخست استان را کسب کرده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.