حمایت از تامین زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی اردبیل ضروری است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از لزوم حمایت از تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از ناحیه صنعتی نیر گفت: برنامه ریزی راهبردی برای رشد و توسعه شهرک‌های صنعتی یکی از ضروریات توسعه صنعت استان به شمار می‌آید و توسعه صنعتی نیز زمینه ساز رشد همه جانبه خواهد شد.

او افزود: شهرک‌های صنعتی عاملی مهم در جهت توسعه صنعت استان محسوب می‌شود که در صورت عدم حمایت از آن، سبب کمبود زیرساخت‌ها و در نتیجه فرار سرمایه گذاران از استان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به بستر‌های مناسب شهرک‌های صنعتی برای ایجاد تولید و اشتغال، سرمایه‌گذاران از این ظرفیت مهم می‌توانند در راستای توسعه صنعتی استان استفاده کنند.

اهلی افزود: صنعت استان اردبیل از ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه صنعتی برخوردار است و دستیابی به این رشد، با احداث شهرک‌های صنعتی جدید، به عنوان راهکاری مناسب در جهت دستیابی به جهش سریع صنعت محسوب می‌شوند.

او ضمن تشکر از استاندار اردبیل و مسئولان ارشد استان نسبت به مقوله توسعه صنعتی، اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان ارشد استان نگاه بلندی به توسعه شهرک‌های صنعتی دارند که امیدواریم با همراهی و مساعدت سازمان‌ها و ادارات ذیصلاح و خدمت رسان، نسبت به ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی جدید موفق‌تر عمل کنیم.

اهلی در پایان یادآور شد: این شرکت از هیچ کوششی برای تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی از خود دریغ نخواهد کرد و توسعه زیرساخت‌ها نیز متناسب با جذب سرمایه گذاران در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.