برگزاری اختتامیه پویش مردمی "چادر نماز فرشته‌ها" در قزوین

مراسم اختتامیه پویش مردمی "چادر نماز فرشته‌ها" در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در مراسم اختتامیه پویش مردمی "چادر نماز فرشته‌ها" که در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین برگزار شد، گفت: در این راستا سه پویش مردمی راه اندازی شده است و امروز شاهد به ثمر رسیدن یک پویش مردمی در راستای ترویج فرهنگ و نماز و نیاش و عفاف و حجاب در استان قزوین هستیم که با استقبال خوبی همراه شد.

اسماعیلی با تأکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تصریح کرد: خوشبختانه فضای مجازی این بستر را فراهم کرده از آن نهایت بهره‌وری و استفاده را برای پیشبرد اهداف فرهنگی ببریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به راه‌اندازی پویش‌های مردمی در حوزه نماز و حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: پویش مروارید نهان با هدف معرفی بانوانی که در عین داشتن پوشش شایسته ایرانی و اسلامی، در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی، کارآفرینی و سایر موارد موفق هستند، ایجاد شده است و فعالان آن از سوی مسئولان استانی قدردانی شده اند.

اسماعیلی تأکید کرد: سومین پویش مردمی در این حوزه نیز نذر چادر نماز فرشته‌ها بود که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و با همکاری موسسه کمک به ایتام و مستمندان قزوین و خانه طراحان آیلار برگزار و به فعالان آن هدایای فرهنگی از جمله چادر نماز و سجاده اهدا شد.

وی افزود: همچنین پویش نقاشی حجاب خانواده من ویژه کودکان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با تأکید بر اجرای نذر فرهنگی در جامعه گفت: نذر فرهنگی به مشارکت هوشمندانه مبتنی بر ارزش گرایی و عقلانیت نیاز دارد و باید در جامعه نهادینه شود.

در ادامه این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده، ولی فقیه در استان از فعالان پویش‌های مردمی نماز و حجاب و عفاف در استان قدردانی شد.

انتهای پیام/ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار