سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکست تیمش برابر استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکست تیمش برابر استقلال گفت: فکر می‌کنم که تیم ما یک بازی فوق العاده انجام داد. در نیمه اول عالی بازی کردیم و در نیمه دوم همان روند را ادامه دادیم. استقلال یک یا ۲ موقعیت خیلی خوب داشت، اما غیر آن خیلی خوب نتوانستند مقابل ما بازی کنند. البته در نیمه اول روی ضدحملات موقعیت خوب داشتند. در مجموع ۹-۸ موقعیت فوق العاده داشتیم که باید بهره می‌بردیم،  اما استفاده نکردیم.  

او ادامه داد: به استقلال باید تبریک گفت، اما واقعا من باید از بازیکنانم تشکر کنم؛ چون فوق العاده تلاش کردند. مسائل تاکتیکی را دقیق انجام دادند و موقعیت‌های خیلی زیادی ایجاد کردند. متاسفانه شکست خوردیم و باید ادامه بدهیم. روند تیم خیلی خوب بود و نمی‌توانم خیلی از بازیکنان  ایراد بگیرم که شکست خوردند. بعضی از باخت‌ها ارزشمند محسوب می‌شوند. شکست تیمم برایم ناراحت کننده است.

هواداران از نوع فوتبال ما لذت می برند 

سرمربی سپاهان درباره این که آیا از تیم کنونی‌اش نسبت به فصل گذشته رضایت دارد یا خیر، گفت: ۴، ۵  بازیکن خوبم را از دست داده ام و ۴ بازیکن گرفتم. اتفاق خاصی در تیم من به وجود نیامد و ۳، ۴ بازیکن که کمتر بازی می‌کردند، جدا شدند؛ اما بازیکنانی گرفتم که جایگزین بازیکنان جدا شده باشند. خداراشکر خوب بازی می‌کنند. نوع فوتبالی که ما بازی می‌کنیم خیلی خوب و جذاب است و هواداران لذت می‌برند، اما باید قبول کنیم که نیاز به زمان داریم تا از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم.  البته در کل موقعیت خوبی داریم و از آن‌ها رضایت دارم.

نویدکیا درباره این که  داور مسابقه وقت‌های اضافه را کم اعلام نکرده است، گفت: چیزی نمی‌توانم بگویم؛ چون نمی‌خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم. امیدوارم داوران همان چیزی که می‌بینند را اعلام کنند. چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.

تیمم در آزادی خوب بازی کرد 

سرمربی سپاهان درباره فرصت سوزی مهاجمان این تیم گفت: بعضی وقت‌ها شاید یک مقدار عجله می‌کنیم یا شاید این است که می‌خواهیم سریع‌تر به گل برسیم. البته باید واقعیت‌ها را قبول کنیم و این که پله به پله پیش برویم و شاید یک جا‌هایی ناخواسته از خودگذشتگی‌ ما کم است. این اتفاقاتی است که می‌افتند، اما در کل فکر می‌کنم تیمی که این اندازه موقعیت دارد از لحاظ کیفیت و کلاس فوتبال به نحو احسن کار می‌کند. به نظرم تیمم در آزادی خوب کار کرد. درست است که موقعیت‌ها گل نشدند، اما باید بیشتر دقت کنیم. بازی قبلی هم موقعیت‌های زیادی داشتیم. البته برای من خوشایند است که تیمم موقعیت‌سازی می‌کند؛ پس یعنی راهش را خوب پیدا کرده است. فقط ضربات آخر می‌ماند که آن هم درست می‌شود. برایم باورکردنی نیست که این اندازه موقعیت ایجاد کنیم و نتیجه نگیریم. برای مسابقات بعدی قطعا با این روند بهتر می‌شویم.

نویدکیا گفت: نمی‌توانم پیش بینی کنم، چون فوتبال آن روی دیگرش را مثل امروز نشان می‌دهد. باید آخر فصل فقط نتیجه را نگاه کرد و این موضوعی است که در فوتبال اهمیت دارد. من دیدگاهی دارم که بازیکنان آن را انجام می‌دهند؛ مدیران تصمیم می‌گیرند که با این سبک ادامه می‌دهند یا خیر. البته ما باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم تا در آخر فصل حسرت نخوریم. باید به بازیکنان خسته نباشید بگویم، چون نوع فوتبالی که ارائه می‌کنند، فوق العاده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار