اسامی ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی ووشو بزرگسالان ایران اعلام شد که در تیم بانوان نام سه ورزشکار و در تیم آقایان هم نام یک ورزشکار کرمانشاهی به چشم می‌خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محنا رحیمی، اوین مرادی و فاطمه قیطاسی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بانوان و سیاوش دادرس تنها ورزشکار کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی ووشو آقایان ایران است.

نفرات دعوت شده به اردو برای عضویت در تیم ملی ووشو باید در مسابقات انتخابی شرکت کنند که بر این اساس مسابقه انتخابی آقایان چهارم دی و مسابقات بانوان ۱۸ دی در تهران برگزار می‌شود.

تیم ملی مردان و زنان ووشو ایران خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین آماده می‌کند.

مقام سومی ورزشکار کرمانشاه در مسابقات تیراندازی کارگران کشور

نخستین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی کارگران کشور در حالی به میزبانی مشهد برگزار شد که ورزشکار کرمانشاهی حاضر در این رقابت‌ها موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز شد.

هستی اقبالی فرد بانوی تیرانداز کرمانشاهی است که پس از ورزشکاران خراسان رضوی و تهران توانست عنوان سوم رشته تفنگ را از آن خود کند.

این مسابقات با حضور ۲۰ تیم و ۱۳۰ ورزشکار در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد، در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد.

۸ ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتبال ۷ نفره دعوت شدند

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان گفت: مسلم خزایی، احسان معصوم زاده، نوید جهانگرد، مهدی بخشی، جاسم بخشی، شهاب رحیمی، شمس الدین شهبازی و مسعود ژولیده فوتبالیست‌های کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

پرنیان افزود: این اردو از فردا پنجشنبه به مدت ۱۰ روز در تهران برگزار می‌شود.

او افزود: ورزشکاران دعوت شده به این اردو خود را برای حضور رقابت‌های جهانی بارسلون که اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، آماده می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.