عضو هیئت تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه گفته برخی مسئولان در گذشته، بازنشستگانی را در این مجموعه استخدام کرده‌اند که یک روز هم در آنجا حضور نداشتند.

عضو هیئت تحقیق و تفحص از مجموعه فولاد مبارکه اصفهان در مجلس به باشگاه خبرنگاران جوان گفته که برخی مسئولان دولتی در گذشته، بازنشستگانی را در مجموعه فولاد مبارکه استخدام کرده‌اند که یک روز هم در آنجا حضور نداشته‌اند اما حقوق می‌گرفتند.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی از تخلفات مالی به عنوان یکی از تخلفات قابل توجه در این مجموعه نام برده و توضیح داده بعضی مسئولان دولتی با سوءاستفاده از جایگاهشان، رانت‌هایی را استفاده کرده‌اند. 

این عضو هیئت تحقیق و تفحص از مجموعه فولاد مبارکه اصفهان گفته اسنادی وجود دارد که برخی با عنوان انجام پژوهش یا تحقیق، مبالغی را دریافت کرده‌اند اما تحلفاتی رخ داده است، همچنین بعضی افراد از امکانات فولاد مبارکه استفاده‌های شخصی داشته‌اند.

حجت الاسلام حسین میرزایی رئیس این هیئت تحقیق و تفحص هم گفته تعدادی از مسئولان فولاد مبارکه پس از ورود سازمان بازرسی به پرونده مجموعه فولاد مبارکه تحت پیگرد در امور قضایی هستند. به گفته این نماینده، سازمان بازرسی ۲۳  مورد تخلف را در مجموعه فولاد مبارکه شناسایی کرده که هیئت تحقیق و تفحص کننده با زمان و امکانات بیشتر خود توانسته بیش از این تعداد تخلف را به دست بیاورد.

۲۴ دی ماه ۹۹ تقاضای تحقیق و تفحص از مجموعه فولاد مبارکه اصفهان مصوب شد. گزارش این تحقیق و تفحص در مراحل نهایی بررسی کمیته مربوط است که نمایندگان می‌گویند به زودی در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
جذب و استخدام مجدد بازنشستگان در ارگان های دولتی و خصوصی ممنوع است .
-
عباس گودرزی
۰۹:۰۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سلام اگر مدیران نظام بخصوص مدیران قوه قضائیه به دزدان و اختلاسگران وابسته نباشند یا شریک نباشند . لازم است بدانند که هر آدم عاقلی می داند که تمامی ثروتی که این اشخاص کسب کرده اند بر اساس رانت و اختلاس بوده لذا اگر می خواهیم ریشه فساد در آید تمامی اموال منقول و غیر منقول آنها باید مصادره و یا به اشد مجازات برسند یا با دو بز و یک الاغ و چادر هلال احمر به روستا های محروم تبعید تا بفهمند مردم چه می کشند .البته اگر مدیران ارشد نظام با آنها شریک یا فامیل نباشند .و الا طبق فرموده اقای اژه ای حتی نباید زندان هم بروند . یک کمک اقتصادی از بیت المالی که به جیب زده بدهد مابقی هم نوش جانش . چون نمی شود اقوام یا دوستان نزدیک زندان بروند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
تو وزارت نفت بدتره مخصوصا الان كه يه سري بيسواد تازه به دوران رسيده چسبيدن به ميزا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
اون مسئولان باید بیفتن زندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
وقتی این همه جوان بیکار داریم ، چرا بازنشستگان باید دوباره دعوت به کار شوند
؟
آخرین اخبار