محمدرضا همتی گفت: جشن اتمام کاداستر اراضی منابع طبیعی کشور تا پایان امسال برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا همتی مدیرکل حوزه ریاست، بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، از برگزاری جشن اتمام کاداستر اراضی منابع طبیعی کشور تا پایان سال خبر داد.

او در آئین تکریم و معارفه مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری، ثبت مالکیت دولت نسبت به اراضی ملی و دولتی را جزو اولویت دارترین کار‌ها در حوزه حفاظت از این اراضی عنوان کرد و گفت: کاداستر اراضی ملی و دولتی موجب جلوگیری از تعرض به اراضی ملی و زمین خواری می‌شود.


بیشتر بخوانید


همتی عملکرد سال ۱۳۹۹ کاداستر اراضی ملی و دولتی را ۵۵ میلیون هکتار اعلام داشت و افزود: این میزان عملکرد جهشی، در طرح ضربتی و اساسی برای حفاظت و تثبیت مالکیت دولت انجام شده است.

اضافه شدن دو هزار و ۷۰۰ نفر به مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری کشور

مدیرکل حوزه ریاست، بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: مجوز جذب و تعیین وضعیت دو هزار و ۷۰۰ نفر به مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری کشور صادر شده است.

او با اشاره به رشادت‌های نیرو‌های منابع طبیعی کشور افزود: پارسال در حوادث حریق جنگل‌های کشور ۹ نفر از نیرو‌های این سازمان به فیض شهادت نائل شدند.

همتی گفت: منابع طبیعی کشور، ۲۰ شهید و ۵۰۰ مجروح تقدیم نظام، انقلاب جمهوری اسلامی و همچنین حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی کرده است.

در این مراسم اصغر احمدی به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری منصوب و از خدمات سید اسماعیل صالحی تجلیل شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار