مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یزد از برگزاری دومین یادواره شهدای حمل‌ و نقل استان با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد گفت: هم‌زمان با هفته حمل‌ونقل دومین یادواره شهدای حمل‌ونقل استان یزد با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا در محل پایانه مسافربری غدیر یزد برگزار شد.

او با اشاره به نام‌گذاری ۲۶ مرداد به نام روز حمل‌ونقل گفت: در این روز تاریخی رانندگان شجاع و دلیر به‌فرمان بنیان‌گذارکبیر انقلاب اسلامی به جنوب کشور روانه شدند و در شرایط سخت جنگی اقدام به تخلیه و بارگیری مایحتاج مردم کردند.

علیخانی با قدردانی از ایثار و شجاعت شهدای والامقام افزود: در شرایطی که عقل سلیم حکم به احتیاط می‌کرد و حتی نیروی نظامی هم عقب نشسته بود، شهدای عزیز ما مردانه به ندای حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند.

حجت الاسلام سید ابوذر حسینی از مدافعان حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام هم در این مراسم با ستایش از خدمات شهدای ناوگان حمل‌ونقل کشور اظهار کرد: نقش حساس این عزیزان همواره به فراموشی سپرده‌شده است و کمتر از خدمات آنان یاد می‌شود.

این مدافع حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام افزود: شهدای عزیز ما همواره در همه زمینه‌ها پیشگام و پیش‌قدم بوده‌اند و هیچ‌وقت به فکر خود و خانواده خویش نبوده‌اند و سختی‌های فراوانی برای حفظ آسایش و امنیت کشور متحمل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار