اردبیل و فارس قهرمان گلبال لیگ یک و دو کشور

تیم‌های اردبیل و فارس ، عنوان قهرمانی مسابقات گلبال نابینایان دسته اول و دوم قهرمانی کشور، جام یادبود کوثر را در بابلسر کسب کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، نوزدهمین دوره رقابت‌های گلبال دسته اول و دوم قهرمانی کشور با شرکت ۱۵ تیم در مجتمع آموزشی فرهنگی شهید محمدتقی عظیمی بابلسر برگزار شد.

در مسابقات دسته اول، ۸ استان اردبیل، اصفهان، تهران، کرمان، همدان، خراسان رضوی، یزد و قزوین به صورت دوره ای، ۱۶ بازی را برگزار کردند که در پایان اردبیل به عنوان قهرمانی رسید. تیم تهران دوم شد و همدان در جایگاه سوم قرارگرفت.

در مسابقات دسته دوم گلبال کشور هم که با حضور ۷ تیم خوزستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، مازندران کردستان، گیلان و قم به صورت دوره‌ای برگزار شد، فارس عنوان نخست را از آن خود کرد.

تیم قم نایب قهرمان شد و آذربایجان شرقی به عنوان سومی رقابت‌ها دست یافت.

بدین ترتیب تیم‌های فارس و قم به دسته یک مسابقات گلبال کشور راه یافتند و تیم‌های گیلان و کردستان نیز به دسته سه سقوط کردند.

همچنین دو خراسان رضوی و یزد نیز به دسته دو سقوط کردند.

محمد پرنیا از اردبیل با ۴۴ گل زده در دسته یک آقای گل مسابقات نام گرفت و هادی حیدری هم با ۳۰ گل زده از تبریز در دسته دوم عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داد.

تیم تهران با ۳۰ گل خورده بهترین خط دفاع دسته اول نام گرفت و بهترین خط حمله مسابقات دسته اول نیز به استان همدان با ۶۳ گل زده اختصاص یافت.

عنوان‌های بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع رقابت‌های دسته دوم گلبال کشور با ۴۶ گل زده و ۲۰ گل خورده را تیم فارس کسب کرد.

پرونده نوزدهمین دوره مسابقات گلبال دسته اول و دوم کشور با حضور محمد رضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان و اهداء کاپ و مدال به تیم‌های برتر بسته شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار