مردم شهرستان کوهپایه از دو سال پیش تاکنون، در انتظار راه اندازی مرکز جامع سلامت یا پیش بیمارستانِ جدید هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، یکی از عمده مشکلاتِ مردمِ کوهپایه، کمبود فضا‌های بهداشتی درمانی به خصوص بیمارستان است؛ این در حالی است که عملیاتِ ساختِ مرکزِ جامعِ سلامتِ شبانه روزیِ شهری و روستایی با تسهیلات زایمانی این شهرستان از سال ۱۳۸۹ شروع شده و سال ۱۳۹۹ به پایان رسیده؛ اما هنوز راه اندازی نشده است.

حمید ترک‌زاده رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان، گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی کوهپایه با همت خیران ساخته شد و با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی به اتمام رسید.

وی گفت: تجهیزات این مجموعه با تامین اعتبار اولیه تاحدودی خریداری شده و مابقی تجهیزات با تامین اعتبار بعدی خریداری خواهد شد.

ترک زاده گفت: به علت نقاص فنی که قرار بوده خیران در رفع آنها گام بردارند هنوز امکان راه اندازی مرکز را پیدا نکردیم اما با خیر صحبت شده تا سریعا نقاص رفع شود.

وی گفت: اگر نواقص فنی رفع شود آمادگی داریم تا پایان هفته مرکز جامع سلامت را راه اندازی کنیم و برای تامین نیروی انسانی، نیروهای فعال در مرکز فعلی به مرکز سلامت جدید منتقل می شوند.

رئیس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: ناگفته نماند شهرستان کوهپایه سه مرکز سجزی، کوهپایه و تودشک را دارد که ارائه خدمات می‌کنند.

انتهای‌پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار